اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بستان:

اجرای شبکه فاضلاب بستان طرح بزرگ زیست محیطی‌ است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بستان گفت: با اجرای شبکه فاضلاب این منطقه به عنوان بزرگ زیست محیطی از ورود فاضلاب به رودخانه و سطح معابر شهری جلوگیری خواهد شد که این امر برای مردم منطقه مایه خوشحالی است.

اجرای شبکه فاضلاب بستان طرح بزرگ زیست محیطی‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، حجت‌الاسلام شیخ موسی کروشاتی اظهار کرد: سال 85 مناطقی از شهر بستان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفت که به دلیل اینکه فاضلاب را به رودخانه هدایت می‌کرد مورد اعتراض محیط زیست و مردم منطقه واقع شد.

وی افزود: با اجرای این طرح بزرگ زیست محیطی که از محل اعتبار اوراق مشارکت اجرا خواهد شد از ورود فاضلاب به رودخانه و سطح معابر شهری جلوگیری خواهد شد که این امر برای مردم منطقه مایه خوشحالی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بستان تصریح کرد: با هماهنگی عوامل اجرایی با شهرداری طوری برنامه ریزی شود که بلافاصله پس از اجرای شبکه هر خیابان واگذاری انشعابات انجام و حفاری‌های مربوطه ترمیم و آسفالت شوند. 

* اجرای شبکه آب همزمان با اجرای شبکه فاضلاب

بخشدار بستان نیز در همین خصوص بیان کرد: شبکه آبرسانی شهر بستان بیش از 50 سال قدمت دارد که به علت فرسودگی فراوان نیاز به اصلاح و ترمیم فوری دارد.

محمد مقدس‌پور اصلاح و بازسازی شبکه آب همزمان با اجرای شبکه فاضلاب را بسیار مقرون به صرفه و مفید خواند و گفت: در صورت تحقق این امر بسیاری از مشکلات آب شرب مردم منطقه برطرف خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: به منظور تقویت فشار شبکه آب و جلوگیری از شکستگی‌ها، شرکت آب و فاضلاب خوزستان اصلاح شبکه آب شرب مناطق بحرانی شهر بستان را همزمان با اجرای شبکه فاضلاب در دستور کار خود قرار داده است و از سال آینده شبکه فرسوده مناطق بحرانی اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول