اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

‌سستی در اطاعت از فرامین رهبری از هیچ مسئولی پسندیده نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه امروز از هیچ مسئولی پسندیده و قبول نیست که در اطاعت از فرامین رهبر سستی کند، گفت: بسیاری از افرادی که هیچ آبرویی نداشتند به برکت وجود ولایت آبرو پیدا کردند‌.

‌سستی در اطاعت از فرامین رهبری از هیچ مسئولی پسندیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب محمدجواد قهرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ اظهار داشت: در آستانه عید نوروز دعوت به تقوای الهی و پرهیزگاری از وظایف امامان جمعه است و همان‌ طوری که مردم به مناسبت فرا رسیدن سال نو خانه‌های خود را از گرد و غبار پاک می‌کنند، دل‌هایشان را نیز از وجود گناهان و کینه‌ها بزدایند.

وی با بیان اینکه اگر کدورت‌ها، بدخواهی‌ها و کینه‌ها در دل‌های مؤمنان لانه کند دیگر قادر نخواهند بود به مخلوقات الهی عشق بورزند، تصریح کرد: همه مخلوقات عالم جلوه جلال و جمال پروردگار هستند و عشق و محبت به آن ها دل را مانند آینه صاف می‌کند.

امام جمعه میاندوآب افزود: امروز کسانی هستند که چشم‌انتظار محبت‌های ما هستند و لازم است از این فرصت برای محبت به هم‌نوع خود به ویژه پدر و مادر بیشترین بهره را ببریم.

قهرمانی پشت سر گذاشتن همه گردنه‌های سخت توسط ایران در صحنه‌های بین‌المللی را بسیار مهم برشمرد و اذعان داشت: همه ما باید به خاطر وجود رهبری مدبر، مجتهد و فقیهی عادل خدا را شکرگزار باشیم.

وی وجود وحدت و هم‌دلی میان مردم ایران را از عوامل سعادت و خوشبختی ملت ایران عنوان کرد و گفت: خوشبختی ملت ایران و دستاوردهای مهم ایران در گرو وحدت و هم‌دلی مسئولان رده بالای نظام است.

قهرمانی با اشاره به اینکه امروز از هیچ مسئولی پسندیده و قبول نیست که در اطاعت از فرامین رهبر سستی کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که هیچ آبرویی نداشتند به برکت وجود ولایت آبرو پیدا کردند و هویت و شخصیت ما بسته به عزت ولایت است.

امام جمعه میاندوآب برگزاری انتخابات باشکوه را مهم دانست و افزود: ملت سرافراز ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای آخرین تیر را به تابوت دشمنان اسلام شلیک خواهند کرد و عظمت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشند.

انتهای پیام/61010/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول