اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تحقق‌بخشی فرامین رهبری

نماز وحدت در مسجد جامع دلیجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دلیجان از برگزاری نماز وحدت در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.

نماز وحدت در مسجد جامع دلیجان برگزار می‌شود

محسن اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان و به منظور تحقق‌بخشی به فرامین معظم‌له در امر وحدت، نماز وحدت فردا با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان گروه‌های نظامی و انتظامی، روسای بانک‌ها، دانشگاه‌ها، اعضای شوراهای اسلامی دلیجان و نراق و دیگر مسئولان در مسجد جامع دلیجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، وحدت یکی از امور واجب بین مسئولان است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

فرماندار دلیجان با تاکید بر اینکه همه مردم و مسئولان باید وحدت، آرامش و انسجام بین خود را حفظ کنند، ادامه داد: وحدت دستور محکم و نجات‌بخش قرآن کریم است که باید نصب‌العین قرار گیرد، زیرا که تفرقه جز شکست در برابر توطئه‌های دشمن نتیجه‌ای ندارد که باید از این امر پرهیز کرد.

اکبری با اشاره به همدلی و وحدتی که میان مردم است و بارها و بارها در خلق صحنه‌های مختلف به خصوص در 22 بهمن به اثبات رسیده، خاطر نشان ساخت: حفظ وحدت و همدلی میان مسئولان در کشور برای مردم امید بخش است و باید مسئولان به این مهم عنایت داشته باشند.

انتهای پیام/87013/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول