اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فروش اوراق مشارکت

اعتبار طرح‌های مهر ماندگار تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: اعتبار طرح‌های مهر ماندگار با فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود.

اعتبار طرح‌های مهر ماندگار تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی‌اکبر محرابیان عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار گیلان اظهار کرد: بالغ بر 900 طرح مهر ماندگار در کشور در حال اجرا است.

وی ادامه داد: بعضی از طرح‌های مهر ماندگار پروژه‌های مختلفی در داخل آن ها تعریف شده که تعداد طرح‌های مهر ماندگار را افزایش می‌دهد.

محرابیان به اجرای 60 پروژه برای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز راه‌های کشور اشاره کرد و افزود: پروژه‌های مذکور در قالب احداث تونل، تقاطع غیر همسطح و اصلاح نقاط حادثه‌خیز انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اعتبار طرح‌های مهر ماندگار بیش از 170 هزار میلیارد تومان در کشور است، تصریح کرد: بخشی از اعتبارات طرح‌های مذکور در قالب فروش اوراق مشارکت، فروش شرکت‌ها و ... تامین می‌شود.

وی کوتاه شدن مدت اجرای پروژه‌ها را از ویژگی‌های فروش اوراق مشارکت عنوان کرد و گفت: امسال با فروش اوراق مشارکت تجهیز منابع خوبی در کشور انجام شده است.

محرابیان از اختصاص سهمیه فروش اوراق مشارکت برای استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: فروش اوراق مشارکت در سال 92 دنبال می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اجرای 42 طرح مهر ماندگار در گیلان، یادآور شد: پروژه‌های مذکور با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی همچنین به بندر آستارا اشاره کرد و افزود: نرخ تمام شده کالا با راه‌اندازی بندر آستارا در گیلان کاهش پیدا می‌کند.

محرابیان تکمیل طرح‌های مهر ماندگار در کشور را مانند مسابقه توصیف کرد و افزود: بیش از 23 سد تاکنون در قالب طرح‌های مهر ماندگار در کشور تکمیل شده است.

رئیس ستاد مهر ماندگار از افتتاح یک بیمارستان به‌زودی در گیلان خبر داد و تصریح کرد: بیمارستان‌های املش، سیاهکل و رودبار تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 افتتاح می‌شوند.

وی زمان افتتاح بیمارستان‌های آستارا، اطفال در رشت و شفت را خرداد سال 92 اعلام کرد و گفت: بیمارستان لاهیجان تا پایان نیمه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول