اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

تامین تسهیلات، بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگار را میسر می‌سازد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری طرح‌های مهر ماندگار در استان خبر داد و گفت: کل طرح‌های مهر ماندگار در حوزه صنعت و معدن این استان 11 مورد است.

تامین تسهیلات، بهره‌برداری از  طرح‌های مهر ماندگار را میسر می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طرح‌های مهر ماندگار حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را شامل طرح توسعه کاشی تبریز، فولاد نصر آذربایجان، طرح توسعه ریخته‌گری تراکتورسازی، خرس سفید شمال، دل آساپارس و طرح توسعه دونار خزر عنوان کرد.

وی ادامه داد: تاکنون مجتمع مولیبدن مس سونگون در قالب پروژه‌های طرح مهر ماندگار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و باقی طرح‌ها تا پایان دولت دهم افتتاح خواهد شد.

وی به برخی مشکلات طرح‌های مهر ماندگار حوزه صنعت استان اشاره کرد و گفت: عدم تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل این واحدها است که در صورت تامین شدن تسهیلات مورد نیاز بهره‌برداری از این طرح‌ها تا پایان دولت دهم ممکن است.

عظمایی اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی پروژه‌های بسیاری در حوزه صنعت و معدن در حال اجرا دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم این پروژه‌ها را به اتمام رسانده و به چرخه تولید در استان ملحق کنیم.

وی گفت: در سالی که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، تلاش شد در کنار اتمام پروژه‌های نیمه تمام و حمایت از سرمایه‌گذاران، بسترهای لازم برای اجرای پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز فراهم آید.

انتهای پیام/60002/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول