اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر خبر داد

ورود به انتخابات شوراها با نگاه اجتماعی/ هدف سیاسی نداریم

خبرگزاری فارس: دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر گفت: تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت تلاش می‌کند با نگاه اجتماعی وارد عرصه انتخابات شوراها شود.

ورود به انتخابات شوراها با نگاه اجتماعی/ هدف سیاسی نداریم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قاسم برجویی‌فرد در نشست خبری این تشکل با اصحاب رسانه اظهار داشت: برگزاری دو انتخابات همزمان یک فرصت برای نظام و انقلاب است که مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببرد.

برجویی‌فرد افزود: با وجود اینکه انتخابات ریاست جمهوری جریانی سیاسی و مشخص است اما انتخابات شوراها یک حرکت اجتماعی و منفک از جریان سیاسی است.

وی بیان کرد: اگر با این نگاه وارد انتخابات شوراها شویم می‌توانیم در انتخابات شوراها موفق شویم در غیر اینصورت موفق نخواهیم بود.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر اظهار داشت: انگیزه‌های حزبی، گروهی، طایفه‌ای موجب می‌شود شوراها کم سود و زیان بخش شوند.

برجویی‌فرد در ارتباط با نحوه شکل‌گیری تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت اضافه کرد: در این مسیر عده‌ای از دلسوزان نظام دور هم جمع شدند تا با نگاه اجتماعی وارد عرصه انتخابات شوراها شوند.

وی گفت: تلاش‌های زیادی در 4 ماهه گذشته برای تشکیلات صورت گرفته و 30 نماینده فعلی مجلس و 20 نماینده ادوار مجلس و چهره‌های شاخص جریانات اجتماعی و فرهنگی دور هم جمع شدند تا خط انتخابات شوراها از انتخابات ریاست جمهوری جدا شود.

برجویی‌فرد گفت: عنوان این تشکیلات هم نشان‌دهنده این است که می‌خواهد با دیدگاه اجتماعی وارد عرصه انتخابات شوراها شوند.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر تصریح کرد: شورای راهبردی این تشکیلات شامل 50 نفر از فعالان سیاسی هستند و در این جمع افرادی مثل چمران، حداد عادل، مظفر، سروری، بذرپاش و خسروی‌وفا حضور دارند.

وی اضافه کرد: در استان‌ها نیز با هماهنگی معتمدین و دلسوزان نظام شوراهای هماهنگی شکل گرفته و دبیر اجرایی را مشخص کردند.

برجویی‌فرد گفت: برای انتخابات لیستی از بانک اطلاعاتی افراد مورد نظر تدوین می‌کنیم و پس از نمره‌دهی از نظر مقبولیت، کارآمدی و تخصص، افراد را برای لیست نهایی انتخاب خواهیم کرد.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر خاطرنشان کرد: دایره ما بسته نیست چرا که هدفمان جریان سیاسی نیست بلکه هدفمان آبادانی و پیشرفت است.

وی بیان داشت: آفتی که برخی شهرها دارند نگاه‌های طایفه‌ای، قبیله‌ای، حزبی و جناحی است که موجب شده شورای کارآمدی نداشته باشند.

برجویی‌فرد گفت: در شهرستان‌ها با انجام هماهنگی‌های لازم معتمدین، بزرگان و افراد با تجربه اعلام آمادگی کرده‌اند و ضمن شناسایی و بررسی دقیق عملکرد نامزدهای انتخابات شوراها، افراد توانمند و با تجربه در علم و عمل برای خدمت به مردم شناسایی  و معرفی خواهند کرد، و سپس مردم بر اساس کارآمدی و شاخصه‌های مورد نظرشان، به این افراد نمره می‌دهند و این جریان را ساماندهی می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول