اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

مجمع انتخاباتی هیئت والیبال قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان قزوین پس از مدت‌ها فردا با حضور مسئولان ورزش این استان و کشور برگزار می‌شود.

مجمع انتخاباتی هیئت والیبال قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پس از مدت‌ها بلاتکلیفی سرانجام فردا مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان قزوین برگزار می‌شود تا مشخص شود چه کسی می‌تواند در رأس این هیئت ورزشی قرار بگیرد.

نکته قابل تأمل برگزاری مجمع هیئت والیبال استان فردا بدون شک حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان است که به همراه نایب رئیس خود حلیم شرعی فردا در قزوین حاضر خواهد شد.

مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان قزوین در حالی از ساعت 11 صبح فردا در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان این استان برگزار می‌شود که محسن حق‌شناس رئیس اداره ورزش و جوانان استان قزوین به همراه نمایندگان بازیکنان، مربیان و داوران والیبال این استان هم حضور خواهند داشت.

در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان قزوین سه نامزد اعلام کاندیداتوری کرده‌اند که به طور حتم فردا برای رسیدن به سکان ریاست هیئت والیبال این استان رقابت سختی را با یکدیگر خواهند داشت.

عبدالقهار ناصحی، سعید کیائی و حسین باجیوند سه کاندیدای نهایی حضور در رأس ریاست هیئت والیبال استان قزوین هستند که فردا در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال حضور دارند.

به هر حال با نگاهی به والیبال این استان در سال‌های اخیر به خوبی می‌توان مشاهده کرد که این روزها این رشته ورزشی حال و روز خوشی ندارد و این را می‌شود از کارنامه ضعیف تیم‌های والیبال استان قزوین و نتایجی که به ثبت رسانده‌اند به خوبی تماشا کرد.

از افتخار آفرینی روزهای تیم آبگینه قزوین و تیم پردیس در رقابت‌های لیگ برتر و رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور سال‌های زیادی می‌گذرد و شاید حضور تیم پردیس و عنوان چهارمی رقابت‌های لیگ برتر در سال 86 آخرین افتخاری بود که والیبال استان قزوین موفق شد به آن دست پیدا کند.

نتایج تیم‌های والیبال این استان در سال‌های اخیر به ویژه حذف تیم آینده‌سازان قزوین در ماه گذشته از رقابت‌های لیگ دسته دوم والیبال باشگاه‌های کشور به خوبی نشان می‌دهد که والیبال استان قزوین در این سال‌ها از روزهای خوب خود فاصله گرفته است و به طور حتم اگر قرار است این روند عوض شود باید دوباره برنامه‌های ساختاری بلند مدت با مدیریتی مناسب در این رشته ورزشی در این استان صورت بگیرد.

هیئت والیبال استان قزوین پس از سال 86 دیگر رنگ یک مدیر ثابت را به خود ندیده است به طوری که پس از رفتن محمد علیخانی رئیس وقت این هیئت ورزشی علی موذن به عنوان سرپرست موقت جایگزین وی شد و پس از فاصله‌ای نزدیک هم محمدحسن نصراللهی توانست با گرفتن آرای رأی ورزشکاران، مربیان و بازیکنان والیبال این استان برای چهار سال سکان ریاست این هیئت ورزشی را بر عهده بگیرد.

البته حضور نصراللهی هم در رأس هیئت ورزشی والیبال این استان زیاد طول نکشید و در نهایت وی که سمت مدیرکل راه و ترابری استان قزوین را هم بر عهده داشت در نهایت پس از کناره گیری و منتقل شدن به تهران، باز هم موجب شد والیبال این استان از فقدان یک مدیریت منسجم و هماهنگ رنج ببرد.

پس از نصراللهی این بار نوبت محمد منجم مدیرکل سابق تربیت‌ بدنی استان قزوین به عنوان سرپرست موقت در رأس این هیئت ورزشی بود تا شاید یک بار دیگر والیبال روزهای خوب خود را تکرار کند، گرچه مشخص بود منجم با حسن نیت خود فقط آمده بود تا این رشته ورزشی در رأس مدیریت خود بیش از این آسیب نبیند.

به هر حال فردا رئیس هیئت والیبال استان قزوین مشخص می‌شود که به نظر می‌رسد از میان سه نامزد حاضر شده برای سکان این هیئت ورزشی عبدالقهار ناصحی شانسی به مراتب بیشتر از سایر کاندیداهای دیگر داشته باشد.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول