اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-319

قندهاری: مردم را روحانیت و مسجد در صحنه نگه داشته‏اند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: مردم را روحانیت و مسجد در صحنه نگه داشته‏اند و این نشان‏دهنده اهمیت اسلام در جامعه ایرانی است.

قندهاری: مردم را روحانیت و مسجد در صحنه نگه داشته‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام غلام‏رضا قندهاری در نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده‏های معظم شهدا در مسجد جوادالائمه(ع) شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام‏الله دهه فجر و بیان چند خاطره از دوران قبل از انقلاب اظهار داشت: قرآن می‌فرماید «فذکر بایام الله» یعنی دین مردم را با تذکر دادند و یادآوری کردن حفظ کنید و مردم را در صحنه نگهدارید و این تذکرات باید در مسجد گفته شود به قول امام راحل «مسجد سنگر است».

وی افزود: یکی از ارکان مهم مسجد روحانی مسجد است که به مردم خط می‌دهد؛ در مسجد روحانی مردم را آگاه می‌کند و انقلاب ما از همین مساجد و روحانی‌ها شکل گرفت و کاخ ظلم و استبداد را سرنگون کرد.

نمونه ملت ما در هیچ جای دنیا وجود ندارد

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان کرد: نمونه ملت ما در هیچ کجای دنیا وجود ندارد؛ باید هوشیار باشیم و راه را گم نکنیم؛ امام فرمود «اسلام منهای آخوند که اسلام نیست» این یعنی نقطه وحدت جامعه اسلامی روحانی است.

قندهاری تاکید کرد: شما به کشورهای مختلف که بیداری اسلامی در آنها رخ داده یا در حال شکل‌گیری هستند، توجه کنید؛ هنوز این انقلاب‌ها تثبیت نشده و درگیری دارند که به علت نداشتن روحانی در راس کارهایشان است.

وی بیان داشت: مردم را روحانیت و مسجد به صحنه آوردند و در صحنه نگه داشتند و باید دانست که مسجد پایگاه حفظ مردم و انقلاب است و اگر می‌خواهیم راه شهدا را حفظ کنیم نباید از مسجد فاصله بگیریم.

استکبار با تمام تهدیدات و تحریم‌ها هیچ غلطی نتوانسته کند

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه نینوای استان گلستان افزود: امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این جمله 34 سال است که عینیت دارد و استکبار با تمام تهدیدات و تحریم‌ها هیچ غلطی نتوانسته و نخواهد توانست انجام دهد.

قندهاری تصریح کرد: امام ما را از کجا به کجا رساند، از جایی که حتی نمی‌توانستیم سوزن چرخ خیاطی تولید کنیم تا اینجا که کاوشگر پیشگام با موجود زنده به فضا پرتاب می‌کنیم.

ملت ایران در 22 بهمن دشمن را ناکام خواهد گذاشت

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: به فرموده رهبری معظم انقلاب ما در 22 بهمن دشمن را ناکام خواهیم گذاشت و هیچ‏کس در خانه نخواهد بود که اگر باشد پیام شهدا را توجه نکرده است.

قندهاری افزود: که ما امروز با استکبار پنجه در پنجه هستیم و باید او را ناکام و آرزوهایش را با خود او به گور بفرستیم.

این یادواره به یاد هشت شهید دوران انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود شهیدان کریمی، باقری، بیاری، مخبریان، محمدی، احسانفر، میرغفوریان و میرآخوری برگزار شد.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول