اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

روحانیت میدان‌دار عرصه سیاسی اجتماعی کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: روحانیت میدان‌دار عرصه‌های اجتماعی سیاسی بوده و حرکتی که با جلوداری آنان انجام شود به نتیجه می‌رسد.

روحانیت میدان‌دار عرصه سیاسی اجتماعی کشور است

به گزارش خبرگزای فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که به عنوان یک ملت استثنایی تنها با خدا معامله کرده و محاصره استکبار بر پایبندی آن ها نسبت به نظام و آرمان‌های انقلاب اثرگذار نیست.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که برنامه‌ریزی این راهپیمایی باشکوه را بر عهده داشتند اوج حضور مردم را باور نکردنی دانستند، افزود: این مهم نشان از عزت و اقتدار ملت ایران است.

خطیب نماز جمعه جهرم ادامه داد: ملت ایران در روز 22 بهمن با حضور حماسی خود اعلام کردند که اگر استکبار جهانی قصد خدشه وارد کردن به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را داشته باشند با اقتدار جلوی آن ها ایستادگی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به سال روز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس ابراز داشت: جلوداری انقلاب اسلامی ایران بر عهده روحانیت بوده و مزد خود را از کسی جز خدا مطالبه نمی‌کنند.

دژکام با اشاره به تقدیم 15 شهید روحانی جهرمی به انقلاب و نظام در دوران دفاع مقدس گفت: روحانیت میدان‌دار عرصه‌های اجتماعی سیاسی بوده و حرکتی که با جلوداری آنان انجام شود به نتیجه می‌رسد.

این مسئول همچنین با اشاره به وفات حضرت معصومه (س) در هفته آینده خاطرنشان کرد: در مقام این بانوی مکرم اسلام همین بس که امامان شیعه رسیدن به بهشت را جزو درجات زائران مزار شریف ایشان می‌دانند.

امام جمعه جهرم در پایان سخنان خود میلاد امام یازدهم شیعیان حضرت امام حسین عسگری (ع) را تبریک گفت.

انتهای پیام/2448/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول