اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورشی کرمان خبر داد

عضویت 200 کودک معلول در کتابخانه سیار کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: 200 کودک ناشنوا و روشندل به عضویت کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان درآمدند.

عضویت 200 کودک معلول در کتابخانه سیار کرمان

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 200 کودک ناشنوا و روشندل به عضویت کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان درآمدند و از خدمات این کتابخانه استفاده می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: به رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان اعلام کردیم که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برای انجام هر نوع همکاری با این مجموعه آمادگی دارد.

گنجعلیخانی ابراز داشت: کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زرند، منوجان، کهنوج، سیرج و شهر کرمان فعال شده است و کتابخانه سیار در شهرستان بم راه‌اندازی می‌شود.

وی از فعالیت 32 مرکز ثابت و پنج مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان خبر داد و افزود: کارگاه بازنویسی و بازآفرینی متون کهن با حضور دکتر حسینی از استادان دانشگاه کرمان طی سال جاری برگزار شد.

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش نخبگان، برنامه‌ریزان فرهنگی و متولیان امور تربیتی بر ترویج سبک و منش زندگی دینی و فرهنگ‌سازی صحیح در بین خانواده‌ها کانون پرورشی کرمان کتاب‌های تربیتی را به همت مربیان و کارشناسان با موضوع سبک زندگی تدوین می‌کند.

گنجعلیخانی اذعان داشت: استفاده‌های نادرست از فن‌آوری روز موجب شده که سبک‌های زندگی ساده به فراموشی سپرده شود و باید برای ورود دوباره شیوه‌های زندگی ساده در بین خانواده‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

وی تصریح کرد: کانون پرورشی کرمان با تدوین کتاب‌های تربیتی قصد دارد که کودکان و نوجوانان را با سبک زندگی ساده و درست همچون زندگی امام راحل هر چه بیشتر آشنا کند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در کانون شیوه زندگی از طریق هنر، فرهنگ، علم و اخلاق آموزش داده می‌شود، گفت: امیدواریم حاصل اجرایی شدن این طرح مرجعی کامل و کاربردی برای استفاده آیندگان باشد.

انتهای پیام/80019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول