اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورشی کرمان:

بچه‌های کرمانی به سفالگری و نقاشی علاقه دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: بچه‌های کرمانی به رشته‌های سفالگری، نقاشی و قصه‌گویی علاقه بسیاری دارند.

بچه‌های کرمانی به سفالگری و نقاشی علاقه دارند

مسعود گنجعلی‌خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بچه‌های کرمانی به رشته‌های سفالگری، نقاشی و قصه‌گویی علاقه بسیاری دارند و بیشترین تقاضا برای حضور در کارگاه‌های مرتبط با این رشته‌ها است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از برگزاری شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی خبر داد و افزود: 3 هزار و 500 اثر به دبیرخانه این همایش رسید و 180 اثر برگزیده شد.

گنجعلی‌خانی بیان داشت: دومین جشنواره منطقه‌ای بازی‌های محلی با حضور استان‌های یزد، خراسان جنوبی، اصفهان، سیستان و بلوچستان و کرمان در جیرفت برگزار شد که 760 بازی به این جشنواره ارسال رسید.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری دومین جشنواره قصه‌های قرآنی با حضور 305 قصه‌گو برگزار شد که 108 نفر برگزیده شدند.

گنجعلی‌خانی با اشاره به برگزاری جشنواره یک هفته با کانون عنوان کرد: بیش از 10 هزار دانش‌آموز در این جشنواره شرکت کردند.

این مسئول فرهنگی برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ویژه اعضاء و مربیان با حضور 70 قصه‌گو را از دیگر برنامه‌های شاخص کانون پرورشی کرمان طی سال جاری ذکر کرد و اذعان داشت: مسابقه بازنویسی قصه‌های قرآنی با ارسال 60 قصه برگزار شد که 11 نفر در این مسابقه برگزیده شدند.

گنجعلی‌خانی از برگزاری دو نشست با حضور محسن هجری نویسنده رمان نوجوان چشم عقاب و داوود امیریان نویسنده گردان قاطرچی‌ها خبر داد.

وی بیان کرد: کارگاه تخصصی یک روزه تئاتر زنده برای مربیان، کارگاه سه روزه نمایش‌نویسی خلاق برای مربیان، کارگاه سه روزه نمایش عروسک خلاق با حضور استادانی از تهران برای مربیان طی سال جاری برگزار شد.

گنجعلی‌خانی ابراز داشت: کلاس آموزشی نقاشی تک‌رنگ روی بوم برای مربیان هنری در سال جاری برگزار شد و تشکیل کمیته استانی همایش کتابخوانی و ایجاد وبلاگ کتابخوانی از دیگر برنامه‌های کانون به شمار می‌رود.

وی با اشاره به راه‌اندازی شورای تخصصی نقد کتاب با بررسی مقالات تخصصی حوزه نقد برای نخستین بار در استان کرمان توسط کانون پرورشی گفت: کارگاه آموزشی نشریه‌نگاری با حضور اطهری از اساتید تهران برگزار شد.

انتهای پیام/80019/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول