اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی خبر داد:

شرکت 310 نفر در جشنواره قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از شرکت 310 نفر در هفتمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبر داد.

شرکت 310 نفر در جشنواره قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام رمضان زاهدی اصل صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: این جشنواره در قالب هفت رشته قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می‌شود.
وی افزود: ثبت‌نام این جشنواره از 20 الی 25 مرداد آغاز شده و با توجه به استقبال چشمگیر هم‌استانی‌ها ثبت‌نام به مدت پنج روز تمدید شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: 310 نفر اعم از خواهر و برادر امسال در هفتمین جشنواره قرآنی مدها متان شرکت کرده اند و این آمار نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
زاهدی اصل با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 190 نفر از استان در ششمین جشنواره مدها متان شرکت کردند، گفت: از این تعداد 8 نفر به مرحله کشوری را یافتند.
وی هدف از برگزاری این مسابقه را شناسایی نخبگان قرآنی در سطح استان و همچنین ایجاد زمینه رقابت سالم در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان و همچنین نشر و ترویج فرهنگ قرآنی و فراهم شدن زمینه گسترش فعالیت های قرآنی بیان کرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد ارتباط جوانان با مساجد، اهمیت دادن به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، جذب جوانان به مسجد و ارتقای سطح دانش قرآنی جوانان و استفاده از ابزارهای دینی برای هدایت و راهنمایی نسل جوان است.
زاهدی اصل با بیان اینکه این جشنواره در 8 مهرماه سال جاری به صورت استانی برگزار می‌شود، یادآور شد: منتخبان در 14 مهر سال جاری به استان زنجان برای شرکت در مرحله کشوری اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول