اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی کانون‌های مساجد خراسان جنوبی خبر داد:

تقدیر از 8 مقاله با محوریت حدیث سلسلة‌الذهب

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: قرار است از 8 مقاله برتر استان با محوریت حدیث سلسلة‌الذهب از سوی این مجموعه تقدیر شود.

تقدیر از 8  مقاله با محوریت حدیث سلسلة‌الذهب
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غدیر بلالی ظهر امروز در جمع مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیرجند به برنامه‌های اجرا شده از سوی این مجموعه در هفته کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته همزمان با دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیار متنوعی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.
وی از حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسمات خبر داد و افزود:‌ ما نهایت تلاش خود را به کار بستیم تا برنامه‌های اجرا شده برای نسل جوان دارای جذابیت باشد.
مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار کرد: برگزاری جشن‌های دهه کرامت و برنامه‌های فرهنگی موجب جذب جوانان به مساجد و شرکت در فعالیت‌های دینی و مذهبی می‌شود.
بلالی به اهمیت حضور جوانان در مراسمات مذهبی اشاره کرد و گفت: جذب جوانان به مساجد و حضور پررنگ و گسترده این قشر در برنامه‌ها و فعالیت‌های مذهبی موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب و خنثی شدن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن می‌شود.
وی ادامه داد: همزمان با دهه کرامت در اکثریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح استان جشن میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با حضور گسترده مردم همراه با سخنرانی و سایر برنامه‌های متنوع برگزار شد.
مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری کلاس‌های آموزشی آشنایی با کرامات امام رضا(ع) برای جوانان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها به همت کانون محمدآباد قاین برگزار شده است.
بلالی از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع امام رضا(ع) خبر داد و افزود: در این نمایشگاه به همت کانون پیروان ولایت در سربیشه تعدادی عکس و پوستر با موضوع امام رضا(ع) به نمایش گذاشته شده است.
وی از توزیع 400 ویژه نامه شمس‌الشموس در کانون‌های فرهنگی هنری سطح استان خبر داد و گفت: در این ویژه‌نامه سیره زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بیان شده است.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول