اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی خبر داد:

حضور فعالان قرآنی خراسان جنوبی در دوره طلایه‌داران حجاب

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از اعزام هشت فعال قرآنی این استان به تهران برای شرکت در دوره آموزشی طلایه‌داران حجاب و عفاف خبر داد.

حضور فعالان قرآنی خراسان جنوبی در دوره طلایه‌داران حجاب
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضان زاهدی‌اصل چهارشنبه‌شب در نشست خبری اظهار داشت: به همت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور دوره آموزشی طلایه‌داران حجاب و عفاف از روز 27 مهر به مدت سه روز در تهران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه از خراسان جنوبی نیز هشت فعال قرآنی برای شرکت در دوره آموزشی طلایه‌داران حجاب و عفاف اعزام شدند، افزود: در ساختمان ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور فعالان قرآنی استان‌های مختلف برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در مورد واجدان شرایط در این دوره گفت: خواهران کمتر از 35 سال، دانشجو، طلبه یا فارغ‌التحصیل و عضو موسسه کانون می‌توانستند در این دوره شرکت کنند.
زاهدی‌اصل تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره با توجه به اینکه آموزش‌های لازم را در زمینه تبلیغ ترویج حجاب می‌گذرانند، متعهد می‌شوند که در استان نسبت به برپایی نمایشگاه و تبلیغ امر حجاب در مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن عمومی تمام تلاش خود را به کار گیرند.
وی با بیان اینکه برگزاری این گونه دوره‌های آموزشی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ و عفاف در جامعه دارد، گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه موجب پیشگیری از بسیاری از معضلات اجتماعی فرهنگی می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی زمان حاضر را نیازمند شناخت تاثیرات عمقی شخصیت حضرت زینب (س) بر زنان جامعه در جنگ نرم دانست و گفت: این بانوی بزرگوار اوج سختی‌ها را زیبایی می‌دانست و آنها را آزمایش‌های الهی بر می‌شمرد.
زاهدی‌اصل حجاب را برای زنان به منزله یک سپر دانست که او را از جمیع بلاها حفظ کرده و حضور او را برای فعالیت‌های اجتماعی‌اش در جامعه بدون اینکه به او و خانواده‌اش آسیبی برسد، میسر می‌کند.
وی از زنان مسلمان خواست تا در تمام لحظه‌های زندگی خداوند و شهدا را ناظر بر اعمال خود بدانند و نسبت به مسائل حاشیه‌ای کشور بیشتر فعالیت کرده و در راستای برطرف کردن مشکلات فعالیت کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول