اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی:

سهولت خرید کتاب برای مخاطبان باید در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: سهولت خرید کتاب برای مخاطبان باید در اولویت کار نمایشگاه کتاب قرار گیرد.

سهولت خرید کتاب برای مخاطبان باید در اولویت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضان زاهدی‌اصل پیش از ظهر امروز در بازدید از ششمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی اظهار داشت: باید تدابیری اندیشیده شود که مردم و به ویژه قشر جوان با کتابخانه‌های مساجد آشنا و از این فضا برای مطالعه استفاده کنند.
وی ادامه داد: امید است مسؤلان مرتبط به ویژه مسؤلان وزارت ارشاد به کتابخانه‌های مساجد توجه بیشتری نشان دهند و در تجهیز این کتابخانه‌ها گام بردارند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مراکز استان‌ها در ترویج فرهنگ مطالعه تأثیرگذار است، افزود: این امر می‌تواند مردم را با فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا سازد.
زاهدی اصل گفت: اگر نمایشگاه‌های کتاب دارای فضای مناسب باشند و سهولت خرید کتاب برای مخاطبان را در اولویت قرار دهند می‌توانند موفق‌تر عمل کنند.
وی با بیان اینکه اگر در نمایشگاه‌ها به ارائه کتاب‌های مورد نیاز روز بیشتر توجه شود، تصریح کرد: این امر زمینه استقبال از نمایشگاه را افزایش می‌دهد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی ارائه تخفیف‌های ویژه به مخاطبان و همچنین توجه به توانایی مالی آنها در خرید کتاب را یکی از راهکارهای افزایش استقبال از نمایشگاه‌های کتاب عنوان کرد.
 انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول