اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی خبر داد:

اختصاص 150 میلیون ریال به کانون‌های مساجد نهبندان و درمیان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از اختصاص 150 میلیون ریال به کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های نهبندان و درمیان خارج از اعتبار سالانه خبر داد.

اختصاص 150 میلیون ریال به کانون‌های مساجد نهبندان و درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام رمضان زاهدی ظهر امروز در جمع مسئولان کانون‌های مساجد استان اظهار داشت: با هماهنگی حجت‌الاسلام سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و دبیر ستاد مساجد کشور مقرر شد با توجه به محرومیت دو شهرستان نهبندان و درمیان توجه خاص و کمکی خارج از اعتبار سالانه به کانون‌های این شهرستان‌ها شود.
وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها در قالب طرح اوقات فراغت و تجهیزات کتابخانه‌ای است، افزود:  52 کانون فرهنگی و هنری شهرستان‌های درمیان و نهبندان مشمول این کمک می‌شوند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: به هر کانون مبلغ 3 میلیون ریال اعتبار به منظور برنامه‌های فرهنگی آموزشی و تجهیزات پرداخت شد.
زاهدی‌اصل یادآور شد: از مجموع 52 کانون ذکر شده تنها اعتبار سه کانون فرهنگی و هنری به دلیل عدم اعلام شماره حساب کانون‌های واریز شده است.
وی همچنین از راه‌اندازی چهار کانون تخصصی تا پایان سال جاری در استان خبر داد و گفت: این کانون‌های تخصصی با محوریت عترت، عقاید اسلامی، نماز و هنرهای نمایشی راه‌اندازی می‌شوند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در مورد مکان راه‌اندازی این کانون‌ها گفت: کانون هدایت دستگرد بیرجند با محوریت عترت، کانون غدیر شهرستان قاین با محوریت عقاید اسلامی، کانون آدینه سرایان با محوریت نماز و کانون صدیقه طاهره(س) بیرجند با محوریت هنرهای نمایشی تخصصی می‌شوند.
زاهدی‌اصل بیان داشت: کانون‌های تخصصی باید برابر دستورالعمل و شرح وظایف در سطح گسترده استان کار و فعالیت داشته باشند.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این چهار کانون تخصصی تعداد کانون‌های تخصصی استان به 14 کانون افزایش می‌یابد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به کانون‌های تخصصی فعال در سطح استان گفت: هم‌اکنون 10 کانون تخصصی با محوریت‌های قرآن، ورزش، آموزش، پژوهش، IT، سمعی و بصری، ایثار و شهادت، مهدویت برادران و خواهران و کتابخانه‌ای فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول