اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون مساجد کرمان:

سرود ملی کانون مساجد در کرمان تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از تولید سرود ملی کانون‌های مساجد در استان کرمان خبر داد.

سرود ملی کانون مساجد در کرمان تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی رضایی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان اظهار داشت: طی سال 91 افتخارات زیادی از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان کسب شد.

وی بیان داشت: استان کرمان توانست رتبه برتر را در زمینه نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد با جمع‌آوری بالغ بر 2 هزار اثر به دست آورد.

رضایی افزود: همچنین 300 نفر از نخبگان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان شناسایی و به مجموعه‌های مربوطه معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه سرود ملی کانون‌های مساجد در استان کرمان در حال تهیه و تولید است، تصریح کرد: تفاهمنامه و قرارداد این کانون با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شده و به عنوان یک افتخار ایران از استان کرمان به یادگار می‌ماند.

وی مهم‌ترین مسئله در شکل‌گیری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به مسئله تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم تاکید فراوان داشتند، لذا برای ایجاد مسیری برای مقابله و مبارزه با این موارد، راه‌اندازی کانون‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان ابراز داشت: آنچه به نوعی مورد غفلت ما قرار گرفته‌، پرداختن به زوایا و ابعاد متعدد مسجد است.

رضایی ابراز داشت: اگر به دنبال رفع مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... هستیم، باید به مساجد توجه بیشتر و جدی‌تری داشته باشیم، فاصله گرفتن از این پایگاه دینی و اجتماعی مشکلات را دو چندان می‌کند.

وی شعار پیش روی کانون‌های مساجد را فرموده رهبر انقلاب «مسجد جایگاه عبادت، پایگاه سیاست» عنوان کرد و افزود: آنچه امروز جامعه اسلامی از آن رنج می‌برد، اخلاق دینی و مسائل شرعی است که باید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

به گزارش فارس در این آیین از 60 فعال کانون‌های مساجد استان کرمان در مباحث فرهنگی، آموزشی، نخبگان و ... تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80017/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول