اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

20 مدیر نمونه کانون مساجد گچساران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد، 20 مدیر نمونه کانون مساجد گچساران تجلیل شدند.

20 مدیر نمونه کانون مساجد گچساران تجلیل شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز و به مناسبت سالروز تأسیس ستاد عالی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مراسم تجلیل از مدیران کانون‌های مساجد این شهرستان با حضور مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار شد.

در این مراسم از 20 مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران تجلیل و هدایایی به آن‌ها اهدا شد.

فرماندار گچساران در این مراسم اظهار کرد: دین مبین اسلام همواره توجه ویژه و جدی به مساجد داشته و به مسجد اهمیت ویژه‌ای داده است.

محمد شفیعی بیان داشت: مساجد نقش مهمی در هدایت صحیح افکار عمومی دارند و می‌توانند با جذب مردم به ویژه جوانان در افزایش دینی کردن جامعه نقش مهمی داشته باشند.

وی تأکید کرد: باید زمینه جذب جوانان به مساجد را فراهم کنیم و این در گرو فعالیت‌های گسترده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواهد بود.

فرماندار گچساران عنوان کرد: کانون‌های مساجد ویژگی‌ها و ظرفیت‌هایی دارند که می‌توانند در افزایش مباحث دینی و مذهبی در سطح جامعه تأثیرگزار باشند.

شفیعی یادآور شد: در حال حاضر در گچساران حدود 40 کانون فرهنگی و هنری در حال فعالیت بوده و جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر را به صورت سازمان یافته در خود جای داده‌اند.

وی با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مدیران و اعضای کانون‌های مساجد گچساران ابراز داشت: با توجه به سابقه فرهنگی گچساران، از کانون‌های مساجد این شهرستان انتظار بیشتری داریم.

فرماندار گچساران با تأکید بر این‌که باید فعالیت‌های مساجد فرهنگی‌تر و کیفی شود، افزود: از امکانات مساجد می‌توان در راستای ترویج مسائل فرهنگی و مذهبی استفاده کرد و در این میان خادمان و اعضای هیئت امنا نقش مهمی در این امر دارند.

شفیعی اذعان داشت: مسئولان وظیفه دارند که انتظارات جوانان را با سعه صدر بپذیرند و با حمایت بیشتر اجازه فرصت بیشتری به آن‌ها بدهند.

انتهای پیام/ 82010/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول