اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر کنترل کیفی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان خبر داد

تجهیز مخازن ذخیره 3 شهر سیستان و بلوچستان به دستگاه انالایزر

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از نصب و راه‌اندازی چهار دستگاه انالایزر در خروجی مخازن آب سه شهر در استان خبر داد.

تجهیز مخازن ذخیره 3 شهر سیستان و بلوچستان به دستگاه انالایزر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، عبدالصمد نارویی اظهار داشت: این تعداد دستگاه‌ در خروجی مخازن آب شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار برای سنجش لحظه‌ای کلر و کدورت آب نصب شده است.

وی افزود: با نصب این دستگاه وضعیت لحظه‌ای میزان کلر، کدورت و PH آب مخازن شبکه توزیع را گزارش و در صورت بالا رفتن و یا پایین آمدن از حد استاندارد تعیین شده دستگاه آلارم می‌دهد.

مدیر دفتر کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای تجهیز و راه‌اندازی این دستگاه‌ها حدود یک میلیارد ریال است.

نارویی افزود: در صورت تأمین اعتبار، تمامی مخازن آب شهرهای استان به این سیستم مجهز خواهند شد.

وی همچنین از شستشو و گندزدایی مخازن، شبکه توزیع و خطوط انتقال تمامی شهرهای استان خبر داد.

مدیر دفتر کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تعداد 37 شهر از خدمات آب شهری بهره‌مند بوده که تا کنون تعداد عمده‌ای از این شهرها مراحل شستشو و گندزدایی مخازن، شبکه توزیع و خطوط انتقال را به اتمام رسانده و تعداد محدودی نیز در حال انجام هستند.

نارویی گفت: در این مرحله از عملیات حدود 265 هزار متر مکعب مخازن، 3 هزار و 750 کیلومتر شبکه توزیع و هزار و 115 کیلومتر خطوط انتقال در مجموع شهرهای استان مورد شستشو و گندزدایی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: طبق یک برنامه زمان‌بندی هر سال از اوایل بهمن کار شستشو و گندزدایی آغاز و تا اواسط اسفند به اتمام می‌رسد.

مدیر دفتر کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: در مجموع تعداد 263 هزار مشترک در بخش آب که معادل 7.99 درصد است از خدمات توزیع آب شرب در استان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/75002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول