اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 اسفند ماه صورت می‌گیرد

شرکت کرمان در مراسم ملی استقبال از بهار

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: کرمان مانند استان‌های دیگر در مراسم ملی «استقبال از بهار» که در تاریخ 19 اسفند ماه جاری و در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

شرکت کرمان در مراسم ملی استقبال از بهار

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: استان کرمان مانند استان‌های دیگر در مراسم ملی «استقبال از بهار» که در تاریخ 19 اسفند ماه جاری و در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که این اداره کل بر عهده دارد، برگزاری هر چه با شکوه‌تر عید نوروز است که نقش بسیار مهمی در افزایش نشاط و شادابی مردم دارد.

شمس‌الدینی بیان داشت: با توجه به رسالت اداره کل میراث فرهنگی، هر ساله برنامه‌ریزی‌هایی در زمینه ایام نوروز انجام می‌گیرد و این برنامه‌ریزی‌ها در مراسم ملی استقبال از بهار عنوان می‌شود.

وی عنوان کرد: آماده‌سازی موزه‌های استان، برگزاری جشن‌های نوروزی در شهرستان‌های استان، اجرای سفره‌های هفت‌سین و برنامه‌های آیینی، موسیقی و برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی، آمادگی مدارس و پارک‌ها برای اسکان مسافران، برقراری امنیت جاده‌ای، توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی، ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران از جمله برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایام نوروز است.

شمس‌الدینی از اجرای موسیقی محلی در این مراسم یک‌روزه خبر داد و تصریح کرد: چیدن سفره هفت‌سین و اجرای چوب بازی از برنامه‌هایی است که در حاشیه این مراسم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول