اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد

افزایش ساعت کار باجه‌های راهنمای زائر حرم مطهر در نوروز

خبرگزاری فارس:مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در ایام نوروز دفاتر راهنمای زائر و باجه‌های اطلاع‌رسانی اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) است.

افزایش ساعت کار باجه‌های راهنمای زائر حرم مطهر در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد هاشمی‌نژاد عصر امروز با بیان اینکه در ایام نوروز در تمامی صحن‌ها باجه‌های اطلاع‌رسانی قرار دارد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفاتر راهنمای زائر در ورودی‌های طوسی، نواب صفوی و طبرسی که زائران و مجاوران از آن ورودی‌ها به داخل اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، قرار دارند.

وی افزود: این دفاتر با ارائه نقشه‌های راهنما، بروشور، محصولات فرهنگی مختلف و معرفی برنامه‌های حرم مطهر و اطلاعاتی نیز در مورد اماکن اقامتی مانند هتل‌ها و مهمان‌پذیرها و اماکن زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس را در اختیار زائران قرار می‌دهند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به ایجاد دفاتر راهنمای زائر از سوی اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در پایانه‌ مسافربری و راه‌آهن مشهد خاطرنشان کرد: این دفاتر علاوه بر راهنمایی و اطلاع‌رسانی به توزیع برگه‌های مسابقات فرهنگی و نقشه‌های حرم مطهر و مشهد به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، آذری و اردو و دیگر محصولات فرهنگی می‌پردازند.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی ابراز داشت: زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در ایام نوروز همچنین می‌توانند به صورت تلفنی از برنامه‌های تبلیغی، مذهبی و فرهنگی حرم مطهر مطلع شوند.

وی در ادامه به افزایش کشیک راهنمایان زائر خواهر حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: این گروه به صورت افتخاری با استقرار و گشت‌زنی در صحن‌های حرم مطهر، ضمن ارشاد زائران و احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر، به سؤالات مختلف زائران نیز پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/70004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول