اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد

استفاده از تمامی امکانات برای کاهش هرگونه حادثه در ایام آخر سال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری زاهدان گفت: برای به حداقل رساندن هرگونه حادثه در ایام آخر سال از تمامی امکانات موجود استفاده می‌کنیم.

استفاده از تمامی امکانات برای کاهش هرگونه حادثه در ایام آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نادر عربشاهی صبح امروز طی جلسه‌ای به منظور تمهیدات لازم برای کاهش هر گونه حوادث در چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که هر ساله در مراسم چهارشنبه سوری رخ می‌دهد برای به حداقل رساندن هرگونه حادثه در ایام آخر سال سعی شده از تمامی امکانات موجود استفاده شود.

وی افزود: از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین سال 92، تمامی پرسنل سازمان آتش نشانی در تمامی ایستگاه‌های سطح شهر به صورت آماده‌باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: سه دستگاه خودروی آتش‌نشان در موقعیت‌های میدان امام علی (ع)، میدان دکتر حسابی و کوی قدس زاهدان در ایام تعطیلات نوروزی به طور مستمر مستقر خواهند بود.

عربشاهی بیان کرد: علاوه بر استقرار خودروهای مذکور نسبت به گشت‌زنی در سطح شهر از طریق سه دستگاه موتورسیکلت نیز اقدام خواهد شد تا در صورت هر گونه حادثه به فوریت برای مقابله با آن اقدام شود.‌

وی گفت: با توجه به اینکه مراسم چهارشنبه سوری در زاهدان به صورت کلی توسط مردم در پارک ملت انجام می‌شود در این راستا به منظور مقابله با هرگونه حادثه‌ احتمالی، دو دستگاه خودروی آتش‌نشان به صورت ویژه در محل پارک ملت مستقر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری زاهدان افزود: توزیع بروشورهای فرهنگی حاوی دستورالعمل‌های ایمنی، اطلاعات و آموزش‌های مربوط به مقابله با خطرات و حوادث از جمله اقدامات این سازمان است.

عربشاهی ادامه داد: به منظور مؤثرتر واقع شدن این امر قرار است تا بروشورهای مذکور از طریق سازمان آموزش و پرورش بین دانش‌آموزان توزیع شود ضمن اینکه پیام‌های آموزشی مربوطه از طریق شبکه استانی نیز به صورت زیرنویس به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/75002/ش‌30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول