اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز

موزه‌های کرمان به برد هوشمند مجهز شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز موزه‌های استان کرمان به برد هوشمند مجهز شدند.

موزه‌های کرمان به برد هوشمند مجهز شدند

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز موزه‌های استان کرمان به برد هوشمند مجهز شدند، اظهار داشت: این سیستم برای اطلاع‌رسانی هر چه بهتر به مسافران و گردشگران در ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: موزه باستان‌شناسی، ساز، موزه مردم‌شناسی گنجعلیخان و سکه با استفاده از این فناوری در ایام نوروز آماده اطلاع‌رسانی به مسافران هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از آمادگی 5 هزار و 42 کلاس برای اسکان مسافران در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: اکثر این کلاس‌ها به امکانات مناسب اقامتی مجهز هستند.

شمس‌الدینی به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی که به 65 عدد می‌رسد، اشاره کرد و افزود: 65 کیوسک و پایگاه اطلاع‌رسانی توسط اداره کل میراث فرهنگی، 30 پایگاه توسط سازمان هلال ‌احمر، 70 پایگاه از سوی شهرداری و سایر سازمان و نهادها در راستای امور فوق پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطر نشان کرد: همه ساله استان کرمان پذیرای جمعیت زیادی از میهمانان نوروزی است و امسال تمهیدات لازم برای حضور گردشگران در سطح استان فراهم شده است.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول