اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

اسلام برای ‌کمک به فقرا و نیازمندان سفارشات بسیاری کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت:‌‌ دین اسلام برای ‌کمک به فقرا و نیازمندان سفارشات بسیاری کرده است.

اسلام برای ‌کمک به فقرا و نیازمندان سفارشات بسیاری کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی عصر امروز در دیدار کارکنان کمیته امداد بروجرد که به مناسبت سالگرد تشکیل کمیته امداد در دفتر امام  جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: یکی از کارهای مهمی که این نهاد انجام می‌دهد، کمک کردن به افراد نیازمندی است که به تحصیل می‌پردازند.

وی بیان کرد: کمیته امداد کمک‌های فراوانی به نیازمندان و فقرا می‌کند و در این کنار خدمات بسیاری نیز به مددجویان ارائه می‌دهد.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: دین اسلام برای کمک به فقرا و نیازمندان سفارشات بسیاری کرده و در همین راستا نیز برای خودکفایی و زندگی عزتمند تاکیدات زیادی نموده است.

وی اظهار داشت: یکی از کارهای مهم دیگر این نهاد، پرداخت وام‌ها و تسهیلات مختلف به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد است که سبب خروج خانواده‌های زیرپوشش از این نهاد و خودکفا شدن آن ها می‌شود.

‌ترابی اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها در نظام جمهوری اسلامی وجود افراد و مدیران دیندار و مسئولیت شناس است و امروزه مسئولان کشور در کنار ملت مشغول خدمات‌رسانی صادقانه هستند.

وی تصریح کرد: عملکرد کمیته امداد بروجرد در بخش‌های مختلف بسیار مطلوب است و با ارزیابی انجام شده این نهاد حمایتی در شهرستان بروجرد توفیقات زیادی در زمینه اشتغالزایی و خودکفایی خانوارها داشته است.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول