اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

لازمه رشد و توسعه در سیستان و بلوچستان تعامل و همدلی است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: لازمه افزایش رشد و توسعه همه‌جانبه استان تحقق اهداف و برنامه‌های عمرانی و اجرایی، تعامل و همدلی مجموعه مدیران اجرایی است.

لازمه رشد و توسعه در سیستان و بلوچستان تعامل و همدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی شب گذشته در دیدار با معتمدان و ریش‌سفیدان طوایف گمشادزهی، سالارزهی، شهنوازی، براهوئی، نارویی، ریگی و برخی طوایف دیگر اظهار داشت: لازمه افزایش رشد و توسعه همه‌جانبه استان تحقق اهداف و برنامه‌های عمرانی و اجرایی، تعامل و همدلی مجموعه مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس و مردم در روند اجرای کارهاست که این مهم در استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: امروز مردم دلاور و غیور ایران به ویژه در استان سیستان و بلوچستان آگاه‌تر و بیدارتر از هر زمانی با صفوف به هم پیوسته شیعه و سنی، در تمامی صحنه‌های ملی و مذهبی به معاندان نظام و تفرقه‌افکنان مذاهب و فرق فهماندند که این مردم همیشه همگام، همراه، متحد و منسجم در کنار یکدیگر بوده و هرگونه ترفند، خیانت و جنایتی را از سوی دشمنان بر نمی‌تابند و به شدت با آنان مقابله خواهند کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سایه تلاش شبانه‌روزی و مستمر مدیران و توجه ویژه دولت و نظام، سیستان و بلوچستان در آینده‌ای نزدیک با پیمودن مسیر رشد و تعالی به آنچه که استحقاق آن را دارد و در خور شأن مردم مؤمن، ولایی و تلاشگر این استان است، دست پیدا خواهد کرد.

نارویی به روند رشد و توسعه کشور و استان در بخش‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و تصریح کرد: به برکت عزت و سرافرازی نظام اسلامی، سیستان و بلوچستان روزبه‌روز روند رشد و توسعه را طی می‌کند و ما شاهد پیشرفت‌های بی‌شماری در این منطقه از کشورمان هستیم.

وی به پروژه‌های مهر ماندگار و اتمام آنها تا پایان دولت دهم در استان پرداخت و اضافه کرد: یکی از راهبردها و سیاست‌های دولت در سال گذشته، بحث اتمام پروژه‌های نیمه تمام در کشور بود که برای آن اعتبارات عمرانی خوبی درنظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان اذعان داشت: نظارت مدیران استانی برای بنده یک اصل است و همواره نظارت بر بخش‌های مختلف را در بازدیدها در دستورکار قرار خواهیم داد.

نارویی تأکید کرد: با مردم سیستان و بلوچستان عهد بستم تا روزی که در این استان هستم با عشق و علاقه در خدمت مردم این استان باشم.

وی، برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاران در استان را از دیگر اولویت‌ها ذکر کرد و بیان داشت: با یاری خداوند و تلاش شبانه‌روزی مدیران استان و اهتمام مسئولان کشوری، سیستان و بلوچستان به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده است که در تلاشیم تحولات استان را در سطح کشور نمایان سازیم.

انتهای پیام/75002/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول