اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهیابی تیم گلبال سیستان و بلوچستان به لیگ برتر کشور

خبرگزاری فارس: تیم گلبال سیستان و بلوچستان با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول کشور، جواز حضور در لیگ برتر گلبال را به دست آورد.

راهیابی تیم گلبال سیستان و بلوچستان به لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، دور برگشت مسابقات 9 و 10 اسفند با انجام دیدارهای گروه‌های دوگانه در سیرجان برگزار شد که تیم سیستان و بلوچستان با غلبه بر تیم‌های قزوین و اصفهان به عنوان تیم نخست گروه یک راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 

تیم گلبال استان با پیروزی 9 بر هفت در این مرحله مقابل ساری ضمن راهیابی به فینال جواز حضور در دوره بعدی لیگ برتر گلبال کشور را هم کسب کرد.

سیستان و بلوچستان در دیدار نهایی نیز علی‌رغم ارائه بازی خوب، در قانون گل طلایی هفت بر شش از خراسان رضوی شکست خورد و نایب قهرمان شد.

تیم اصفهان نیز با برتری برابر ساری در دیدار رده‌بندی عنوان سوم را از آن خود کرد.

در پایان این مسابقات تیم‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به طور مستقیم به لیگ برتر گلبال کشور راه یافتند و تیم اصفهان برای صعود به این مسابقات باید در دیدار پلی آف با تیم قعرنشین لیگ برتر شرکت کند.

راهیابی تیم شهرداری زاهدان به مرحله دوم لیگ منطقه‌ای فوتسال کشور

تیم فوتسال شهرداری زاهدان جواز حضور در مرحله دوم لیگ منطقه‌ای فوتسال کشور را به دست آورد.

 

نماینده سیستان و بلوچستان در آخرین دیدار خود در گروه سه مرحله مقدماتی به مصاف پیمان آمل رفت که در پایان با برتری پنج بر چهار مقابل حریف 11 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعدی راه یافت.

شهرداری زاهدان در این مسابقات که با حضور شش تیم در مشهد برگزار شد به سه برد و دو تساوی دست یافت و پس از تیم صفاتوس مشهد میزبان بازی‌ها در رده دوم قرار گرفت.

نتایج دیدارهای تیم شهردای زاهدان: شهرداری زاهدان 2-2 ماهان بجنورد، شهرداری زاهدان 4-4 صفاتوس مشهد، شهرداری زاهدان 8-5 آدینه خراسان جنوبی، شهرداری زاهدان 5-4 فهرج کرمان و شهرداری زاهدان 5-4 پیمان آمل.

انتهای پیام/75002/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول