اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

محور جاسک ـ کنارک ـ زرآباد‌ شاهراه حیاتی ‌سیستان و بلوچستان است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: محور جاسک ـ کنارک ـ زرآباد ‌یکی از پروژه‌های مهر ماندگار و شاهراه حیاتی ‌سیستان و بلوچستان است.

محور جاسک ـ کنارک ـ زرآباد‌ شاهراه حیاتی ‌سیستان و بلوچستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، حاتم نارویی دقایقی پیش بعد از دیدار با معاون رئیس جمهور در شهرستان جاسک استان هرمزگان، به همراه هیئتی وارد زرآباد شد.

وی ضمن بازدید از مزارع کشاورزی از مجتمع نمونه کشت و صنعت بخش زرآباد به عنوان یکی از مجتمع‌های نمونه کشوری در زمینه کشاورزی که بیش از 80 نوع محصول گرمسیری و کشاورزی را تولید و جوانان زیادی در آن مشغول فعالیت هستند، نام برد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید اظهار داشت: زرآباد منطقه‌ای با استعداد و پرتوان است که خدمات بسیاری در آن انجام شده و در حال انجام است.

نارویی افزود: زرآباد قطب برجسته کشاورزی است و این بخش می‌تواند یکی از قطب‌های برجسته دامداری و دامپروری حتی در سطح کشور هم باشد.

وی از مسئولانی که در حال خدمت در این بخش هستند اعم از استان و بخش تقدیر ویژه کرد و خواستار تلاش، ممارست و کوشش برای پیشرفت این بخش شد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان در ادامه از پروژه مهر ماندگار محور جاسک ـ کنارک ـ زرآباد بازدید و روند فعالیت این محور را مناسب ارزیابی کرد و بیان داشت: محور فوق شاهراه حیاتی برای استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

نارویی ادامه داد: زرآباد منطقه‌ای فوق‌العاده استراتژیکی و دارای موقعیت بسیار ویژه در سطح استان است.

وی همچنین از تمامی سرمایه‌گذاران داخل استان و همچنین فارغ‌التحصیلان داخل استان و خارج استان دعوت کرد از آنجایی که همه منابع آبی و خاک برای کشاورزی در زرآباد فراهم است از این امکانات بخش برای آبادانی و ایجاد اشتغال منطقه نهایت استفاده را بکنند.

مدیر روابط عمومی استانداری نیز در این بازدید گفت: سفرهای مکرر مسئولان استانی و کشوری از بخش زرآباد، نشان از نشاط و پویایی خدمتگزاری در این منطقه را داشته و از طرفی ظرفیت‌های بالقوه این بخش را و موقعیت ویژه آن را اثبات می‌کند.

علی براهویی افزود: این چهارمین سفر استاندار از منطقه زرآباد است که نشان دهنده اهمیت و موقعیت این بخش است.

وی با اشاره به مشارکت‌های مردم زرآباد در فعالیت‌های اجتماعی در سال‌های اخیر آن را نشان از دین‌مداری، التزام به ولایت و انقلابی بودن مردم و نیز همراهی آنان با مسئولان عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اتفاقات رخ داده در مناطق محروم استان از جمله زرآباد از نوع خدمات جهادی است که توسط مسئولان استانی و بخش و دولت در حال انجام است.

انتهای پیام/75002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول