اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

ناهماهنگی شورا و شهرداری خرمشهر/ چاله‌های خرمشهر با پول پر نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ناهماهنگی‌هایی که بین شورای شهر و شهرداری خرمشهر ایجاد شده شهر و شهروندان را در بلاتکلیفی قرار داده و موجب نابه‌سامانی در خرمشهر شده است.

ناهماهنگی شورا و شهرداری خرمشهر/ چاله‌های خرمشهر با پول پر نمی‌شود

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم باید شهر را به سوی آبادی و عمرانی بیشتری سوق دهیم.

وی افزود: آثار کنده کاری و حفاری‌های گازرسانی همچنان در جای جای این شهر بیداد می‌کند و تاکنون هر چه اعتبار و پول به این امر تزریق شده هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنان ترمیم حفاری‌ها در بلاتکلیفی مانده و با توجه به نزدیک شدن به ورود مسافران و مهمانان نوروزی به ویژه کاروان‌های راهیان نور هنوز شهر رنگ و بوی کهنه می‌دهد.

وی ادامه داد: البته ناهماهنگی‌هایی که بین شورای اسلامی شهر و شهرداری خرمشهر ایجاد شده شهر و شهروندان را در بلاتکلیفی قرار داده و موجب نابه‌سامانی در خرمشهر شده است.

سامری همچنین عنوان کرد: در همین راستا با مدیرکل دارایی استان خوزستان جلسه‌ای برقرار کرده و خواهان رسیدگی مضاعف به خرمشهر و اختصاص اعتبار بیشتری به این منطقه شدیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی دارایی خوزستان 77 میلیارد ریال به خرمشهر اختصاص یافته و 2 میلیارد ریال دیگر نیز از طرف شرکت آبفای استان به ترمیم حفاری‌های این منطقه سرازیر شده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: وضعیت کنونی خرمشهر حق مردم و این شهر نیست و مسئولان شهری، استانی و ملی باید در راستای رفع مشکلات موجود اقداماتی موثرتر انجام دهند.

انتهای پیام/ 72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول