اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رباط کریم خبر داد

اتمام طرح زیباسازی محیط شهری برای نوروز

خبرگزاری فارس: شهردار رباط کریم گفت: اکثر برنامه‌ها و طرح‌هایی که در راستای زیباسازی محیط شهری ویژه ایام نوروز داشتیم، انجام شده است.

اتمام طرح زیباسازی محیط شهری برای نوروز

منوچهر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: بر اساس یک سنت حسنه و تاریخی، مردم ایران هر ساله در آستانه نوروز اقدام برنامه‌های ویژه‌ای را انجام می‌دهند که یک بخش مهم آن نظافت و پاکیزه کردن محیط زندگی است.

وی تصریح کرد: این سنت زیبا در آموزه‌های دینی مسلمانان نیز مورد تاکید قرار گرفته و دین مبین اسلام همواره مردم را به پاکیزه بودن دعوت کرده است.

شهردار رباط کریم گفت: در همین راستا از حدود 2 ماه قبل برنامه‌هایی با هدف زیباسازی شهر و استقبال از ایام نوروز توسط شهرداری این شهرستان در دستور کار قرار گرفت که بخش مهمی از آن انجام شده است.

* نصب 8 پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مبادی ورودی و خروجی رباط کریم

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها تهیه و نصب 8 پرچم بسیار بزرگ در رباط کریم است که پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران طی روزهای آینده در مبادی ورودی و خروجی شهر نصب خواهد شد.

*رباط کریم آماده استقبال از نوروز است

شهردار رباط کریم افزود: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده برنامه‌های فرهنگی متعددی در ایام نوروز در این شهرستان انجام خواهد شد که محور اصلی این برنامه‌ها افزایش آگاهی مردم و همچنین ایجاد فضای شاد در سطح شهرستان است.

رضایی گفت: این برنامه‌ها با هماهنگی نهادهای متولی امور فرهنگی برگزار می‌شود و امیدواریم بتواند بخشی از نیازهای مردم در ایام تعطیلات را برآورده کند.

* تلاش برای شناسایی آثار و اماکن گردشگری رباط کریم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی‌های مناسب رباط کریم برای جذب گردشگر گفت: برای این منظور بسته‌های فرهنگی تهیه شده که حاوی نقشه‌هایی از شهر و اطلاعات آثار باستانی، فرهنگی و معنوی است.

شهردار رباط کریم گفت: با توزیع این بسته‌های فرهنگی و همچنین برنامه‌های مکمل دیگر، در تلاش هستیم تا توانمندی‌های گردشگری رباط کریم را به مردم شناسایی کرده و امیدواریم بتوانیم در نوروز امسال بخش مهمی از برنامه‌های جذب گردشگر را در رباط کریم انجام دهیم.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول