اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفار گیلان:

شکستگی خط انتقال آب رسانی فومن ترمیم شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: چهار مورد شکستگی‌ موجود در خطوط انتقال آب رسانی مجتمع باغبانان فومن شناسایی و ترمیم شد.

شکستگی خط انتقال آب رسانی فومن ترمیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی فرامینی عصر امروز در جلسه آبفار استان با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در راستای ترمیم شکستگی‌های خط لوله انتقال آب اظهار کرد: دو مورد از این شکستگی‌ها در لوله 180 خط انتقال روستای سه پیران، یک مورد در لوله 180 خط انتقال روستای «کلده گل افزان» و یک مورد در خط جمع‌آوری چاه‌های مجتمع باغبانان اتفاق افتاده بود که توسط گروه نگه‌داری از این مجتمع شناسایی و ترمیم شد.

وی هزینه ترمیم شکستگی‌های خط انتقال مذکور را بالغ بر 11 میلیون ریال عنوان کرد.

این مسئول احداث مجتمع بزرگ آب رسانی باغبانان فومن را در راستای اجرای طرح جامع آب رسانی به یک‌ هزار روستای گیلان عنوان کرد و یادآور شد: این مجتمع دارای 86 هزار متر خط انتقال است و 73 روستا زیر پوشش شبکه آب رسانی آن قرار دارند.

به گفته وی، اکنون آب آشامیدنی سالم و بهداشتی اهالی دورترین روستاهای فومن تا روستاهای صومعه‌سرا و آبکنار بندرانزلی از طریق مجتمع باغبانان تامین می‌شود.

فرامینی خاطر نشان کرد: گروه نگه‌داری از این مجتمع با مسئولیت امور مربوط به آن را رصد می‌کنند تا خللی در بحث آب رسانی به روستاهای زیر پوشش شبکه ایجاد نشود. 

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول