اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان:

اولویت آبفای خوزستان ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی فعالیت‌های کارگاهی است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: تنها اولویت در شرایط کنونی آبفای خوزستان، ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی فعالیت‌های کارگاهی است.

اولویت آبفای خوزستان ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی فعالیت‌های کارگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدعلی صنیعی‌نژاد در مراسم کلنگ‌زنی طرح جامع فاضلاب شهرک نورمحمدی شوشتر اظهار داشت: اعتبار لازم برای اجرای کامل این پروژه مهیا شده است و نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تأمین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات اوراق مشارکت انجام می‌شود، گفت: برای تأمین اعتبار این پروژه، مکاتبات و رایزنی‌های لازم انجام شده است.

صنیعی‌نژاد با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه معادل پروژه‌های فاضلاب در شهرهای بزرگ خوزستان در سال‌های گذشته است، ادامه داد: در سال‌های گذشته اعتبارات در بخش فاضلاب خوزستان بسیار ناچیز بوده است، اما در سال‌جاری این اعتبارات از محل فروش اوراق مشارکت تأمین خواهد شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: در سال ‌جاری مالی این پروژه بیش از 27.2 میلیارد ریال اعتبار در اختیار دارد که امیدواریم در اسرع وقت این پروژه به پایان برسد.

*رضایت‌مندی مردم در اولویت است

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: باید به نحوی فعالیت کرد که مردم با مشکل مواجه نشوند و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مجری و پیمانکاران باید از همه توان خود استفاده کنند، عنوان کرد: مجری و پیمانکاران باید از همه توان خود برای رضایتمندی مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اولویت‌های موجود در شرکت آب و فاضلاب خوزستان یادآور شد: برای شرکت آب و فاضلاب خوزستان تنها اولویت در شرایط کنونی، ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی فعالیت‌های کارگاهی است و در این‌باره تصمیمات لازم اتخاذ و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول