اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت کرمان خبر داد

پوشش بیمه‌ای 8800 بیمار سرطانی و خاص در کرمان /هزینه 300 میلیون تومانی بیماران کرمانی در شبانه‌روز

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: 8 هزار و 800 بیمار سرطانی، صعب‌العلاج و خاص در استان کرمان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

پوشش بیمه‌ای 8800 بیمار سرطانی و خاص در کرمان /هزینه 300 میلیون تومانی بیماران کرمانی در شبانه‌روز

محمد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: درآمد بیمه سلامت استان کرمان در هر ماه 4 میلیارد تومان است در حالی که ماهانه 10 میلیارد تومان به بیمارستان‌ها، مطب‌ها، داروخانه و مراکز درمانی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سهم بیمه‌شدگان استان کرمان از درآمد کشوری وصول می‌شود، تصریح کرد: در هر شبانه‌روز 300 میلیون تومان برای بیمه‌شدگان کرمان هزینه می‌شود که این رقم در هر ساعت 12 میلیون و 500 هزار تومان است.

جعفری ابراز داشت: هر ساعت یک هزار نفر به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت در سطح یک روستاها و تخصصی و فوق‌تخصصی مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی 11 ماه گذشته 600 هزار نفر برای دریافت خدمات بیمه‌ای مراجعه کرده‌اند، افزود: 98 درصد مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان کرمان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند و در هر ماه 54 هزار نفر به 50 مرکز بیمه سلامت استان کرمان مراجعه می‌کنند.

جعفری با اشاره به اینکه 5 هزار نفر از پوشش حمایت بیمه ایرانیان در استان کرمان استفاده می‌کنند، گفت: این افراد با تخفیف دفترچه بیمه خود را دریافت می‌کنند.

وی از پوشش بیمه‌ای 5 هزار نفر از بیماران صعب‌العلاج و سرطانی توسط بیمه سلامت استان کرمان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر تعهدات بیمه‌ای برای پوشش دارویی این بیماران هم خدماتی ارائه می‌شود.

جعفری با بیان اینکه 3 هزار و 800 نفر بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت استان کرمان بهره می‌برند، تصریح کرد: دفترچه این افراد نشان‌دار می‌شود و از خدمات بیمه‌ای استفاده می‌کنند.

وی افزود: یک میلیون و 700 هزار بیمه شده در کرمان شامل 60 درصد از جمعیت ساکن در این استان از خدمات بیمه سلامت بهره می‌برند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: روستائیان و عشایر با جمعیت یک میلیون و 300 هزار نفری بیشترین تعداد بیمه‌شدگان بیمه سلامت استان کرمان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول