اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

همکاری مجموعه‌های درمانی و سازمان‌های بیمه‌گر افزایش یابد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان بر همکاری مشترک مجموعه‌های درمانی و سازمان‌های بیمه‌گر در راستای افزایش سطح آگاهی‌ها و ارتقاء سلامت جامعه تاکید کرد.

همکاری مجموعه‌های درمانی و سازمان‌های بیمه‌گر افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در پنجاه و هفتمین کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به روند تغییر نوع بیماری‌ها و بروز بیماری‌هایی چون سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی این همکاری مشترک کاهش هزینه‌ها و همچنین تأثیرگذاری بیشتری را در جامعه دارد.

وی با اشاره به حمایت‌های لازم دولت از شهروندان در قبال نیازهای درمانی بر پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن مسئولان در بخش بهداشت و درمان تأکید کرد.

مقام عالی دولت در استان کرمان همچنین ارائه راهکارهای لازم در راستای کاهش مصرف سموم در بخش تولید محصولات کشاورزی را ضروری دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این کارگروه با اشاره به تغییر روند نوع بیماری‌ها از گذشته تا به امروز بیان کرد: بیماری‌های قلبی و عروقی که امروز افزایش یافته با استفاده از شیوه‌های نوین درمان می‌شوند.

جواد کمالی سلامت روان افراد جامعه را مهم دانست و اظهار داشت: ریشه بسیاری از بیماری‌های جسمی جنبه روانی دارد.

وی پیشگیری را مهم‌تر از درمان عنوان کرد و ابراز داشت: در زمینه پیشگیری و آگاه‌سازی جامعه هر میزان کار شود، نتیجه مساعدی در کاهش هزینه‌های درمانی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دبیر کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان حوزه بهداشت و درمان را وسیع دانست و اظهار داشت: در حوزه سلامت هر چه هزینه شود، سرمایه‌گذاری است.

عبدالرضا صباحی افزود: با توجه به شیوع بیماری‌هایی از جمله سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی و عروقی، همراهی و همکاری سازمان‌ها و ارگان‌ها ضروری است.

وی بیان داشت: با توجه به تغییر الگوی رفتار، استرس‌های اجتماعی و نوع تغذیه، شیوع بیماری‌های مزمن در جامعه افزایش یافته است.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول