اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری کشور خبر داد

اجرای بیمه کشاورزان روستایی از سال 92

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری کشور از طرح پوشش بیمه کشاورزان روستایی در سال آینده خبر داد و گفت: جزئیات این طرح در قانون بودجه سال 92 پیش‌بینی شده و از سال جدید اجرا خواهد شد.

اجرای بیمه کشاورزان روستایی از سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمجید موسویان صبح امروز در آیین رونمایی سامانه دما در تبریز اظهار کرد: هم اکنون از 3 میلیون و 147 هزار خانوار روستایی مشمول برخورداری از بیمه‌های اجتماعی یک میلیون و 100 هزار خانوار تحت پوشش مزایا و خدمات این صندوق قرار دارند.

وی افزود: سقف پوشش خدمات بیمه‌های روستایی و عشایری در آذربایجان‌شرقی به میزان 60 درصد و 106 هزار خانوار از 178 هزار خانوار مشمول است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری کشور از طرح پوشش بیمه کشاورزان روستایی در سال آینده خبر داد و گفت: جزئیات این طرح در قانون بودجه سال 92 پیش‌بینی شده و از سال جدید اجرا خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور ادامه داد: تلاش داریم تا با تدابیر و بسیج امکانات و فرهنگی‌سازی بومی صد درصد روستائیان و عشایران کشور را تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت سنی جمعیتی کشور اهتمام صندوق بر برنامه‌ریزی و جذب جوانان روستایی متمرکز خواهد بود.

موسویان از صندوق بیمه‌های اجتماعی روستایی و عشایری کشور به عنوان یکی از منابع بزرگ و مطمئن برای جوانان روستایی در سنن پیری یاد کرد.

مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستایی و عشایری کشور با تبیین جایگاه تامین احتماعی در قانون اساسی اعلام کرد: تامین احتماعی نیاز همگانی و تکلیف دولت است و باید همه مردم روستایی و شهری از آن برخوردار باشند. 

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این سامانه از این پس فرآیند دریافت و پرداخت حق بیمه روستائیان الکترونیکی و برای تمام زمان‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

موسویان افزود: آذربایجان‌شرقی سیزدهم استان کشور است که امروز صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایر آن به سامانه دریافت متمرکز الکترونیکی مجهز شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: هم اکنون بیش از 60 درصد از 178 هزار خانوار روستایی و عشایری استان تحت پوشش مزایا و خدمات صندوق بیمه‌های اجتماعی روستایی و عشایری هستند.

یونس افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با مدیریت استان در سال 92 طرح پوشش بیمه‌های اجتماعی روستائیان و عشایر استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

سامانه دما در آذربایجان‌شرقی رونمایی شد

سامانه رایانه صندوق بیمه روستای و عشایری آذربایجان‌شرقی موسوم به سامانه دما با حضور مدیرعامل این صندوق و مقام‌های محلی رونمایی شد.

با راه‌اندازی این سامانه که به آدرس www.roostaa.ir  است، علاوه تسریع در فرآیند امور بیمه روستائیان و عشایر، امکان دسترسی و دریافت اطلاعات بیمه‌ای و سابقه و نیز سقف پرداخت‌های بیمه‌گذار برای همه بیمه‌گذاران فراهم شد.

صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایر آذربایجان‌شرقی سیزدهم استان است که به سامانه دما سامانه دریافت متمرکز الکترونیکی حق بیمه مجهز شد.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول