اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت پزشکی ورزشی همدان خبر داد

اعلام تعرفه بیمه ورزشی سال آینده

خبرگزاری فارس: رییس هیئت پزشکی ورزشی همدان از مشخص شدن و اعلام تعرفه بیمه ورزشی سال 92 خبر داد.

اعلام تعرفه بیمه ورزشی سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران ورزشی در همدان  اظهار داشت: اعضای مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی پس از بحث و بررسی دقیق و کارشناسانه، نرخ تعرفه خدمات درمانی سال 92 این فدراسیون را تعیین کردند.

وی افزود: پس از بحث و بررسی کارشناسانه اعضا در نهایت میزان تعرفه خدمات درمانی فدراسیون (بیمه ورزشی) از اول فروردین تا پایان اسفندماه سال 1392 مبلغ 8 هزار تومان تعیین شد و در ضمن اینکه برای ورزشکاران حوزه ورزش همگانی و روستایی و عشایری این مبلغ، 5 هزار تومان در نظر گرفته شد.

رییس هیئت پزشکی ورزشی همدان تصریح کرد: در این مجمع همچنین مقرر شد در سال 92 میزان تعرفه پرداخت هزینه درمانی آسیب‌های ورزشی تا سقف 3 میلیون و 500 هزار تومان و میزان غرامت نقص عضو و فوت تا سقف 7 میلیون تومان باشد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران همدانی می‌توانند از امروز چهارشنبه مورخ 16اسفند ماه سال جاری برای بیمه ورزشی خود اقدام کنند یادآور شد: همه ورزشکاران همدانی که رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند با مراجعه به یکی از مراکز صدور کارت بیمه ورزشی یا دفاتر هیئت‌های پزشکی در سراسر استان نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی برای سال 92 خود اقدام کنند.

حیدری‌مقدم در ادامه در خصوص فعالیت مرکز فیزیوتراپی خاطرنشان کرد: مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی همدان بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را برای خدمات‌رسانی به قشر ورزشکار در نظر گرفته که این مرکز همه روزه صبح و بعد از ظهر با بهره‌مندی از بهترین فیزیوتراپ‌های استان و همچنین جدیدترین تجهیزات موجود آماده خدمات‌رسانی به ورزشکاران مراجعه‌کننده است.

وی اظهار داشت: طی چهار ماه انتهای سال جاری بیش از 500 نفر از ورزشکاران با مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی همدان از خدمات این مرکز استفاده کرده‌‌اند و ورزشکاران همدانی در صورت نیاز به فیزیوتراپی خدمات می‌توانند با ارائه کارت بیمه ورزشی از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

رییس هیئت پزشکی ورزشی همدان متذکر شد: با توجه به تعداد بالای مصدومیت‌های جدی زانو، برای جلوگیری از مصدومیت‌های بیشتر و حادتر در این زمینه مربیان و ورزشکاران توجه بیش از پیش در به روز کردن اطلاعات علمی خود داشته باشند و هیئت پزشکی ورزشی استان همدان آمادگی دارد برای هرگونه همکاری با ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی را داریم.

در حال حاضر بیش از 80 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب 57 رشته ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول