اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

استقرار 287 پایگاه جشن نیکوکاری در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کهگیلویه از استقرار 278 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد این شهرستان جهت جمع‌آوری کمک‌های مردم در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

استقرار 287 پایگاه جشن نیکوکاری در کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت، اظهار کرد:  امام خمینی (ره) انسانی وارسته و  یاور مظلومان بودند که محرومان را ولی نعمتان انقلاب می‌دانستند.

رئیس کمیته امداد دهدشت افزود: تأسیس کمیته امداد  22 روز پس از پیروزی انقلاب بود چون اعتقاد داشتند که خدمت به پابرهنگان ثبات و امنیت می‌آورد.

رحیمی‌نیا تصمیم‌گیری امام خمینی (ره) را مبتنی بر آیات الهی و دین مبین اسلام خواند و ابراز داشت: ایشان می‌دانستند که خدمت در سایه اسلام و قرآن آسیبی به اسلام نخواهد رساند.

این مسئول نهاد حمایتی در دهدشت، با تبیین خدمات کمیته امداد کهگیلویه در سال جاری، اجرای 900 طرح اشتغال‌زایی در سطح شهرستان را متذکر شد و افزود: مدیریت اقتصاد این شهرستان تا حدودی وابسته به طرح‌های پایدار و واقعی کمیته امداد است.

رحیمی‌نیا اعطای بیش از دو هزار وام قرض‌الحسنه کار گشایی، 863 مورد جهیزیه و  احداث 163 سرویس بهداشتی را از جمله سرفصل‌های کاری این نهاد برشمرد و گفت: در سال جاری بالغ بر 200 میلیارد ریال خدمات‌رسانی صورت گرفته است.

وی  آغاز هفته نیکوکاری را یادآور شد و ابراز کرد: 278 پایگاه ثابت و سیار کمک‌های مردمی در شهرستان کهگیلویه را جمع‌آوری خواهند کرد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با ادارات و مسئولان شهرستانی،  پایگاه‌های مختلف در روز 16 اسفند در کلیه مدارس، 17 اسفند در میادین شهرها و مراکز بخش‌ها و روستاه‌ها و 18 اسفند در مصلاها و میعادگاه‌های نماز جمعه، مستقر می‌شوند.

رحیمی‌نیا با اشاره به این‌که امسال شعار جشن نیکوکاری سلامت، توانمندی و تحکیم نهاد خانواده است، گفت: جشن نیکوکاری با محوریت کمیته امداد و همکاری صدا و سیما، سازمان دانش‌آموزی، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مردم فهیم و نوعدوست شهرستان کهگیلویه که در تمامی صحنه‌ها و مناسبت‌ها در یاری رساندن به همنوعان خود از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند، ابراز امیدواری کرد که در این جشن نیز با حضور چشمگیر خود حماسه‌ای جاودانه خواهند ساخت.

انتهای پیام/82008/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول