اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کوهبنان خبر داد

برگزاری مسابقات تنیس و شطرنج در کوهبنان

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کوهبنان گفت: مسابقات تنیس و شطرنج دانش‌آموزی این شهرستان به منظور شرکت در رقابت‌های استانی برگزار شد.

برگزاری مسابقات تنیس و شطرنج در کوهبنان

منصور جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز مقطع راهنمایی پسران شهرستان کوهبنان از اوایل اسفند ماه با حضور جمعی از دانش‌آموزان منتخب مدارس در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: پس از رقابت بین منتخبان مدارس راهنمایی شهرستان در محل آکادمی تنیس روی میز چهار نفر برتر برای شرکت در مرحله استانی انتخاب شدند.

جعفری خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی نفرات برتر مقطع راهنمایی شهرستان کوهبنان رضا سیف‌اللهی، محمد مولایی و وحید قاسمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند که پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: مسابقات شطرنج مقطع ابتدایی انتخابی نفرات برتر برای شرکت در مرحله استانی در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

مسئول تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کوهبنان تصریح کرد: پس از رقابت بین منتخبان مدارس ابتدایی شهرستان کوهبنان در رشته شطرنج محمدحسین مختاری، سید ستار رضوی، امیرمصطفی شفیعی و محمدحسین مولایی به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون به مناسبت‌های مختلف مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در رده‌های سنی برگزار شده و دانش‌آموزان ورزشکار در کنار سایر اقشار جامعه در تمام صحنه‌ها حضور یافتند.

انتهای پیام/80012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول