اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

70 ورزشکار استان مرکزی به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از اعزام 70 نفر از ورزشکاران و جوانان استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

70 ورزشکار استان مرکزی به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند

سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اعزام جامعه ورزش و جوانان استان به مناطق جنگی با هدف آشنا‌سازی جوانان و ورزشکاران با از خود گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: کاروان ورزشی استان از روز 16 اسفند ماه به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی شلمچه، مناطق عملیاتی کربلای 4 و5، یادمان اروند، والفجر 8، مسجد جامع خرمشهر، نهرخیین و دیگر مناطق جنگی بازدید خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اعزام کاروان‌های راهیان نور را اقدامی فرهنگی دانست و تاکید کرد: این برنامه فرهنگی در راستای ترویج روحیه ایثار و شهادت صورت می‌گیرد که امید است دستاوردهای معنوی بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

ملکی خاطر نشان ساخت: انگیزه اداره کل ورزش و جوانان استان از این اعزام‌ها آشنایی جوانان و جامعه ورزش با جانفشانی‌های رزمندگان طی سال‌های دفاع مقدس و استفاده بهینه از برکات این دوره تاریخی مقدس و موثر در دفتر انقلاب است که در این راستا زمینه‌های لازم برای اعزام مخاطبین ویژه خود در دو حوزه هیئت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و جوانان فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام کاروانی از جوانان استان مرکزی به اردوی توانمند سازی جوانان خبر داد و گفت: روز گذشته کاروانی از جوانان استان در قالب سفر توانمند سازی به برج میلاد و موزه عبرت تهران اعزام شدند که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب جوانان همراه شد.

انتهای پیام/87002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول