اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس:

بانوان ورزشکار فارس از آقایان پیشی گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: بانوان ورزشکار فارس در بسیاری از رشته‌ها و از جمله کاراته از آقایان پیشی گرفته‌اند.

بانوان ورزشکار فارس از آقایان پیشی گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هاشمی‌نژاد عصر امروز در همایش بزرگ هیئت کاراته استان فارس اظهار داشت: شیراز اولین یا دومین شهر کشور بوده که کاراته در آن پایه‌گذاری شده و انتظار از کاراته فارس کسب مدال‌های جهانی و آسیایی است.

وی افزود: هیئت کاراته فارس در چند سال گذشته چند سرپرست را به خود دید و سرانجام با انتصاب رئیسی شایسته امیدواریم ثبات مدیریتی منجر به ارتقای بیشتر این رشته شود.

هاشمی نژاد تصریح کرد: در سال‌های اخیر برخی اختلافات داخلی باعث شد استان‌هایی کوچک که برای برخی از آنها شیراز کاراته را بنیان نهاد از استان مادر سبقت گرفتند.

وی وجود سبک‌های مختلف در کاراته را یک فرصت برای این رشته ورزشی ارزیابی و اضافه کرد: درب اتاق ما به روی تمام دلسوزان کاراته باز است و با آغوش باز پذیرای نقدها هستیم.

کاراته فارس یک خانواده منسجم شود

رئیس جدید هیئت کاراته استان فارس نیز در این مراسم ابراز داشت: کاراته فارس از آنچه می‌تواند باشد فاصله دارد و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید عزم خود را جزم کنیم.

حمید ده بزرگی خاطرنشان کرد: کار اصلی هیئت از ابتدای سال آتی آغاز می‌شود و با توجه به مربیان خوب، پیشینه و امکانات مناسب باید شاهد ارتقای کاراته فارس باشیم.

در این همایش «لیلا بهرامی» مربی تیم منتخب کاراته بانوان فارس به سبب کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور و راهیابی چهار بانوی کاراته‌کای فارس به اردوی تیم ملی مورد تجلیل قرار گرفت.

قهرمانانی که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند «زهرا طراز پور» و «شیما آل سعدی» دارندگان مدال طلا و «درنا کاویانی» و «نجمه اسدزاده» دارندگان مدال برنز بودند.

همچنین در ادامه مراسم داوران، مربیان و سرپرستان اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان «نرگس احمدی»، «مهرنوش همت» و «الهه قائم دوست» مورد تجلیل واقع شدند.

«رضیه اردشیر نژاد»، «زهرا اردشیر نژاد» و «اعظم آیتی» نیز مربیان کاتایی بودند که در همایش بزرگ کاراته استان فارس مورد تجلیل قرار گرفتند.

در همایش بزرگ کاراته فارس همچنین «لیلا بهرامی»، «نجمه رضایی» و «الهام قائم دوست» به عنوان مربیان کومیته و «راحله زارعی» و «میترا تقی پور» به عنوان سرپرستان تیم اعزامی تجلیل شدند.

در ادامه مراسم احکام انتصابات هیئت کاراته فارس اعلام شد و «فاطمه قشقایی نژاد» به عنوان نایب رئیس و «محمد رضا انتظام» به سمت دبیر هیئت کاراته فارس منصوب شدند.

در این همایش همچنین «الهام بانشی» به عنوان خزانه‌دار هیئت، «محمد رضا فرهادی»، «سروش سروش نیا» و «هاجر اسدی» نیز به عنوان اعضای هیئت کاراته احکام خود را دریافت کردند.

اعضای شورای عالی هیئت کاراته که از اساتید و پیشکسوتان این رشته هستند نیز «عباس فلاح»، «علی جعفری»، «اسکندر خادم»، «غلامحسین تبرزد»، «محسن کریمی زاده» و «مجتبی بها الدینی» اعلام شدند که در این مراسم احکام خود را دریافت کردند.

دیگر احکامی که در این جلسه اهدا شد شامل «اکبر خیری پور» به عنوان رئیس کمیته داوران، «نرگس احمدی» به عنوان رئیس کمیته داوران بانوان، «تفضل روحانی» رئیس کمیته مربیان و «محمد جواد کشاورز» به عنوان مسئول کمیته فنی بود.

در ادامه «حیدر روزی طلب» به عنوان مسئول طرح و برنامه، «محمد کریمی» مسئول کمیته انضباطی، «محمد حسین رستگار» به عنوان مسئول کمیته فرهنگی، «مهدی رضایی» کمیته رسانه‌ها، «علی ظهرابی» کمیته شهرستان‌ها، «احمد محجوب» کمیته آمار و اطلاعات و «سارا رفیعی» در سمت مسئول کمیته روابط عمومی معرفی و حکم دریافت کردند.

در این مراسم همچنین از تلاش‌های «عباس رضایی» سرپرست سابق و «محمد جواد شلتوک کار» داور کاراته و دبیر سابق هیئت کاراته فارس قدردانی شد.

به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش‌های «علیرضا شیرصفت» دارنده مقام سوم آسیایی و ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی قدردانی شد.

انتهای پیام/2448/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول