اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا:

ناشنوایان و بیماران خاص اصفهان ورزشگاه ندارند

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: حضور ورزشکاران اصفهانی در المپیک ناشنوایان و جام جهانی همواره پر رنگ بوده و لازم است اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ورزشگاهی را در اختیار این هیئت قرار دهد.

ناشنوایان و بیماران خاص اصفهان ورزشگاه ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رمضان‌علی دولو پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان اظهار کرد: اواخر سال 90 وزارت ورزش و جوانان تصمیم به ادغام دو فدراسیون بیماران خاص و ناشنوایان گرفت اما رئیس سابق فدراسیون بیماران خاص مخالف این ادغام بود.

وی ادامه داد: پس از ادغام دو فدراسیون و تشکیل فدراسیون جدید، در هیئت‌های استانی نیز ادغام صورت گرفت و در حال حاضر در هر 32 استان کشور هیئت ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا فعالیت دارد.

دبیر فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در فدراسیون تصریح کرد: استفاده از ظرفیت وزارت ورزش و فدراسیون‌های متناظر هدف اصلی ما در این مدت بوده است و در نظر داریم از این ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشبرد ورزش ناشنوایان و بیماران خاص استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون همواره مدال آور بوده‌اند، تأکید کرد: در حال حاضر تمرکز فدراسیون بر روی آماده سازی تیم‌های اعزامی به المپیک صوفیه و جام جهانی آفریقای جنوبی قرار گرفته است.

دولو به وضعیت هیئت استان اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: اصفهان از گذشته ورزشکاران شاخصی را در رشته‌های مختلف ناشنوایان داشته است و در تورنمنت ترکیه نیز دو کشتی‌گیر اصفهانی به مدال‌های طلا و برنز دست یافتند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول