اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پیشنهاد سرویس ورزشی خبرگزاری فارس

نخستین هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان استان همدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به پیشنهاد سرویس ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی استان همدان برگزار شد که در پایان این جلسه با رأی‌گیری اعضا فرشید گل‌محمدی به عنوان مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان انتخاب شد.

نخستین هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان استان همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نخستین هم‌اندیشی و تعامل خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان همدان به پیشنهاد سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان به میزبانی باشگاه شهدای شهرداری همدان و با مساعدت و همکاری حسن محمدی مدیرعامل و امیرحسین اسکندری مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری همدان برگزار شد.

در این جلسه دو ساعته حدود 20 نفر از خبرنگاران و عکاسان ورزشی از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان در مورد مسائل و مشکلات موجود در این حرفه بحث و تبادل نظر کردند.

تعامل بیشتر با مسئولان ارشد استان و ورزش، دیدار و ملاقات حضوری با رؤسای هیئت‌های ورزشی، پیگیری کارت‌های خبرنگاری برای حضور بی‌دغدغه در میادین ورزشی، امکانات رفاهی به منظور تسریع در امر اطلاع‌رسانی و به موقع بعد از اتمام رویدادهای ورزشی، اتحاد در امر مسائل پیش آمده خصوصاً توهین و یا بی‌احترامی به خبرنگاران خدوم ورزشی و همچنین پیگیری مسائل تیم فوتسال خبرنگاران و برگزاری بازی‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه مهم‌ترین عناوین مطرح شده در این جلسه بود.

در ادامه مقرر شده همه اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان در جلسات ماهیانه حضور مستمر داشته باشند و برای انسجام بیشتر راهکارها و پیشنهادات خود را به مدیر انجمن که توسط خود اعضا انتخاب می‌شود، طرح و ارائه کنند.

در پایان این جلسه اعضای حاضر به صورت مکتوب برای انتخاب مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان رأی گیری کردند که در نهایت فرشید گل‌محمدی دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان به عنوان مدیر این انجمن تازه تأسیس انتخاب شد.

گفتنی است که استان همدان بیش از 30 خبرنگار و عکاس دارد و برای نخستین بار انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان تشکیل و انسجام رسمی پیدا کرده است.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول