اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین صورت گرفت

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان برتر مسابقات ورزشی قزوین

خبرگزاری فارس: آیین اختتامیه و تجلیل از قهرمانان و تیم‌های برتر مسابقات مختلف ورزشی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان برتر مسابقات ورزشی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیین اختتامیه و تجلیل از قهرمانان و کارکنان برتر مسابقات شنا، دارت و تیراندازی ویژه کارکنان شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین با حضور مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی، دبیر هیئت اسکیت شهرستان قزوین، مدیریت تربیت بدنی اداره‌کل کار و امور اجتماعی، رؤسای انجمن‌های ورزشی شهرداری و ورزشکاران برگزار شد.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات ورزشی گسترده در استان با مشارکت ورزشکاران و مسئولان ورزشی اظهار داشت: پایبندی ورزشکاران به منش پهلوانی و اخلاق از ضروریات محسوب می‌شود به گونه‌ای که رمز پیشرفت و ماندگاری آن‌ها در این مهم خلاصه می‌شود.

سیدعلی فخار، تشویق افراد جامعه به ورزش از سوی ورزشکاران را دارای نتایج مثبت دانست و افزود: گسترش ورزش یکی از راه‌هایی است که موجب می‌شود افراد جامعه سالم و با نشاط باشند و این مهم آینده نسل‌ها را به درستی رقم خواهد زد.

فخار در پایان یادآور شد: ده‌ها مسابقه مختلف ورزشی در دهه مبارک فجر امسال با کمترین امکانات برگزار شد و استقبال از این مسابقات بسیار چشم‌گیر بود که نشان از جایگاه خاص ورزش در بین کارکنان شهرداری‌ها دارد.

در ابتدای این مراسم نیز ابراهیم برخورداری کارشناس تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی ورزشی و همچنین تیرانداز شرکت‌کننده در المپیک گزارشی از روند برگزاری مسابقات مختلف که در ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار شد ارائه داد و تصریح کرد: این مسابقات در قالب چهار برنامه از 12 تا 19 بهمن ماه با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی، هیئت اسکیت شهرستان قزوین و سازمان‌های همکار به اجرا درآمد.

قهرمان کشورمان در رشته تپانچه بادی ادامه داد: همزمان با ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی، همایش اسکیت سواران (از سوی 34 اسکیت‌سوار) با عنوان میثاق با ولایت برای نخستین بار در استان با همکاری هیئت اسکیت شهرستان قزوین و مجموعه ورزشی سپهر به انجام رسید.

برخورداری به برگزاری مسابقات سه‌گانه شنا، دارت و تیراندازی اشاره کرد و گفت: 31 نفر از بانوان و 90 نفر از مردان کارمند شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه در این مسابقات شرکت داشتند.

نفر نخست مسابقات سه‌گانه شهرداری همچنین برگزاری مسابقات تک رشته شنای سوئدی را که با مشارکت مدیریت باشگاه ورزشی هشت بهشت و قهرمان رشته بدنسازی استان به انجام رسید را از جمله مسابقات شاخص دهه فجر اعلام کرد.

برخورداری در پایان شرکت تیم والیبال سازمان فرهنگی ورزشی در مسابقات والیبال کارمندان استان و کسب مقام نخست این مسابقات را از نقاط قوت رقابت‌های برگزار شده در دهه فجر امسال دانست.

در پایان مراسم از نفرات برتر و تیم‌های شاخص شرکت‌کننده در مسابقات سه‌گانه دارت، شنا و تیر اندازی، رقابت‌های تک رشته شنای سوئدی و همایش اسکیت میثاق با ولایت تجلیل شد؛ همچنین از تیم جودو کارگران استان که با مشی و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی در مسابقات جودو قهرمانی کشور مقام سوم را کسب کرده بودند تجلیل شد.

در این برنامه از تیم والیبال سپهر الکتریک که به عنوان نماینده کارگران استان و مشارکت و حمایت سازمان فرهنگی ورزشی در مسابقات قهرمانی والیبال کشور عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورده بودند قدردانی به عمل آمد؛ همچنین از تیم والیبال سازمان فرهنگی ورزشی به خاطر کسب مقام نخست مسابقات والیبال کارمندان استان قدردانی شد.

در پایان از چند نفر از رؤسای انجمن‌های ورزشی شهرداری قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/2667/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول