اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد

تخفیف صددرصدی صدور شناسنامه ساختمانی در بافت فرسوده

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان از تخفیف صددرصدی صدور شناسنامه ساختمانی در بافت فرسوده خبر داد.

تخفیف صددرصدی صدور شناسنامه ساختمانی در بافت فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملائی‌یگانه شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد بافت فرسوده استان زنجان، اظهار کرد: دو لایحه برای روان‌سازی فعالیت‌های بافت فرسوده شهر زنجان از سوی شورای اسلامی شهر زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تخفیفات 50 درصدی صدور شناسنامه ساختمانی در بافت فرسوده خبر داد و افزود: با مصوبه شورای اسلامی شهر زنجان این میزان به 100 درصد رسیده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه این تخفیف 100 درصدی بدون رعایت سقف زمانی در نظر گرفته شده است، افزود: این تخفیفات ارائه می‌شود.

وی با اشاره به واگذاری رایگان کوچه در سکونتگاه‌های غیر رسمی و بافت فرسوده تصریح کرد: کوچه و معابر عمومی در اختیار ساکنین قرار داده می‌شود.

*اجرای پروژه فرهنگی در محله اسلام‌آباد زنجان

یگانه از اجرای پروژه فرهنگی در محله اسلام‌آباد زنجان خبر داد و افزود: زمین لازم برای اجرای این پروژه در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: هر مجموعه‌ای که نیازمند اجرای پروژه فرهنگی باشد از سوی شهرداری اقدامات لازم انجام می‌شود.

شهردار زنجان از صدور شناسنامه ساختمانی برای محور داود قلی و دلجویی خبر داد و گفت: با 180 درصد تراکم و کاربری تجاری پروانه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه‌های همکاری برای بافت فرسوده خاطرنشان کرد:‌ اقدامات لازم برای تعهد یک سوم شهرداری انجام می‌شود.

*آمادگی شهرداری برای اجرای بدنه محور دلجویی

یگانه از آمادگی شهرداری برای اجرای بدنه محور دلجویی و داود قلی خبر داد و گفت: شهرداری آمادگی لازم برای بازگشایی این طرح را دارد.

وی بر ضرورت در اختیار قرار دادن 2 میلیارد تومان برای محور دلجویی تاکید کرد و یادآور شد: 6 میلیارد تومان از مطالبات مردم باقی مانده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه 400 میلیون تومان برای چهار پلاک در نظر گرفته شده است، افزود: هنوز این میزان به شهرداری اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به اجرای بدنه محور دلجویی و داود قلی تصریح کرد:‌ طرح ارتقای سیما و منظر شهری مورد بررسی قرار گرفته است.

*اجرای تونل شهری هزینه‌های بسیاری برای شهرداری دارد

یگانه با بیان اینکه اجرای تونل شهری در محدوده سبزه میدان از برنامه‌های شهرداری است، افزود: اجرای تونل شهری در مرکز شهر هزینه‌های بسیاری را برای شهرداری دارد.

وی از اجرای پارکینگ طبقاتی زنجان خبر داد و گفت:‌این دو پروژه در سال آینده در زنجان آغاز می‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به پیش‌بینی 12 میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری برای این امر تصریح کرد: اجرای این دو پروژه موجب تسریع رفت و آمد در هسته مرکزی شهر زنجان می‌شود.

انتهای پیام/73003/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول