اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هفشجان:

هفشجان 96 هکتار بافت فرسوده دارد

خبرگزاری فارس: شهردار هفشجان گفت: هفشجان 96 هکتار بافت فرسوده دارد.

هفشجان 96 هکتار بافت فرسوده دارد

لقمان سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شهر هفشجان یکی از زیباترین شهرهای استان است که هر ساله با فرارسیدن ایام نوروز گردشگران بسیاری را جذب می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهر، افزود: چشمه زنه، کوه جهانبین، کتیبه بیتوگرام با قدمت 6 هزار سال پیش از میلاد، کتیبه اسکندریه، مسجد رسول‌الله با قدمت بیش از 200 سال، بازار سنگتراش‏ها و زیارتگاه شاه منظر خاتون از جمله جاذبه‌های گردشگری هفشجان محسوب می‎شود.

سلطانی از آمادگی شهرداری این شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: نصب 14 میلیون لامپ رنگی در سرتاسر شهر و برگزاری نمایشگاه بهاره از جمله برنامه‌های این شهرداری در استقبال از مسافران نوروزی محسوب می‎شود.

شهردار هفشجان ساماندهی 24 هزار هکتاری چشمه زنه را از دیگر اقدامات برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون افزون بر 80 میلیون تومان برای درختکاری و احداث ایجاد پارکینگ، 45 میلیون تومان برای ساخت نمازخانه و 20 میلیون تومان صرف احداث سرویس بهداشتی در این منطقه گردشگری شده است.

*هفشجان 96 هکتار بافت فرسوده دارد

وی در ادامه با اشاره به تخصیص 8 هکتار مسکن مهر در قالب سه تعاونی در این شهر، خاطرنشان کرد: تاکنون 39 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده و دو تعاونی 54 واحدی و 108 واحدی دیگر نیز با پیشرفت 70 درصدی در دست احداث است.

وی از وجود 96 هکتار بافت فرسوده در شهر هفشجان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 70 پروانه ساخت صادر و برای هر پروانه 50 درصد تخفیف داده شده است.

سلطانی با اشاره به صنایع نیمه مزاحم در شهر هفشجان تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده فعالیت مردم این شهر در شغل جوشکاری است زمینی به مساحت 10.2 هکتار در نظر گرفته شده تا این مراکز به بیرون از شهر انتقال داده شود.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول