اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شقایقی از نسل سوم ـ 14

جوانان اهوازی به دیدار خانواده شهید حجت‌الله رحیمی می‌روند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه فرهنگی جوانان فردای موعود اهواز از دیدار جوانان اهوازی با خانواده شهید حجت‌الله رحیمی از شهدای نسل سوم خبر داد.

جوانان اهوازی به دیدار خانواده شهید حجت‌الله رحیمی می‌روند

محمد حمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به زودی جوانان اهوازی به دیدار خانواده شهید حجت‌الله رحیمی از شهدای نسل سوم خواهند رفت.

*تجلیل از مقام شامخ شهدا

وی افزود: این برنامه در راستای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان اهوازی با این شهید والامقام خوزستانی است که در سال گذشته در هنگام خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور، به شهادت رسیده است.

این جوان اهوازی با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای دیدار با خانواده شهید حجت‌الله رحیمی هستیم افزود: در این دیدار جوانان اهوازی از مقام شامخ این شهید نسل سومی تجلیل می‌کنند.

*زیارت آل‌یاسین به یاد شهید حجت‌الله رحیمی

مدیرعامل موسسه فرهنگی جوانان فردای موعود اهواز در ادامه به بیان برنامه‌های این دیدار پرداخت و خاطرنشان کرد: جوانان اهوازی زیارت آل‌یاسین را به یاد شهید حجت‌الله رحیمی قرائت می‌کنند و ثواب آن را به روح پاک این شهید هدیه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: به پاس صبر و مقاومت خانواده معظم شهید رحیمی تقدیرنامه‌ای نیز تنظیم شده است که از سوی موسسه فرهنگی جوانان فردای موعود اهواز به نمایندگی از جوانان اهوازی به این خانواده شهید اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نخستین سالگرد شهادت مداح و دانشجوی بسیجی شهید حجت‌الله رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک روز پنج شنبه 17 اسفندماه سال جاری از ساعت 9:30 صبح در مسجد سیدالشهدا (ع) باغملک آغاز می‌شود و تا اذان ظهر و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.

همچنین مراسمی با حضور کاروان‌های راهیان نور صبح روز جمعه 18 اسفند ماه از ساعت 10 صبح در پادگان دژ خرمشهر انجام می‌شود و یاد و خاطره این شهید نسل سومی گرامی داشته خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول