اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وداع غم‌بار مردم اهواز با شیرمرد آزادسازی خرمشهر و والفجر 8

پیکر «نادر نری‌میسا» تشییع شد/ خداحافظ رزمنده جبهه‌های نبرد

خبرگزاری فارس: پیکر جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس، نادر نری‌میسا با حضور مردم غیور و خانواده‌های شهدا و رزمنده در اهواز تشییع شد.

پیکر «نادر نری‌میسا» تشییع شد/ خداحافظ رزمنده جبهه‌های نبرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، چه سخت است وداع با پدری که آغوش گرمش مأمن توست؛ سخت است خداحافظی با برادری که دیگر چهره ماهش را نمی‌بینی و چه غم‌بار است آخرین دیدار با همسر مهربان...

روز یکشنبه است و روزشمار سال خورشیدی ششم اسفند را به همه نشان می‌دهد چه روز سختی برای خانواده «نری‌میسا» است که باید با شیر دلاور خود وداع کنند.

آری امروز روزیست که کره خاکی با رزمنده شجاع بیت المقدس و خیبر خداحافظی می‌کند تا او به جمع همرزمان و یاران شهیدش سفر کند.

ششم اسفند 1391 هیچگاه از خاطرها محو نخواهد شد، چراکه دنیا یکی از خوبان خودش را از دست داد، اما از آن سو شهدا خوشحالند که همسفر قدیمی‌شان به حلقه مستان جام الست ملحق می‌شود.

*نادر نری‌میسا هم به جمع نورانی شهدا ملحق شد

نمی‌دانم شاید شهید حاج علی هاشمی به استقبالش آمده و یا شاید شهید مجید سیلاوی، شهید مهدی نریمی، شهید حسن بهمنی، شهید محمود نویدی و یا شاید هم شهید حمید رمضانی چشم به راهش بودند.

و یا شاید هم خودش از شهید علیرضا داودی، شهید کرم سیاهپور، شهید محمدکریم ممبینی و شهید سیدعیسی موسوی خواسته بود تا او را به بزمشان دعوت کنند؛ حالا شهدا خوشحالند که نادر نری‌میسا هم به جمع نورانی‌شان ملحق شد.

شاید هم شهید حجت‌الله رحیمی، شهید محمد اصلانی، شهید مرتضی چشمان، شهید مرتضی وزینی افشار و یا شهید مرتضی محمدرضاپور از شهدای نسل سوم دل تنگ او شده بودند.

*تابوتی مزین به پرچم سه رنگ

مراسم آغاز و پیکر این جانباز شیمیایی برای وداع به خانه آورده می‌شود؛ همه اقوام و فامیل جمع شده‌اند، اما گل سرسبد آنان درون پرچم مقدس سه رنگ وطن پیچیده شده است، می‌دانم که آرزویش بوده وقت رفتن، تابوتش به این پرچم مقدس مزین شود.

ناله‌ها به آسمان می‌رود؛ هرکس کس نجوایی دارد؛ بابا، برادرم، یاحسین

پیکر دلاور مرد جبهه‌های جنوب به بهشت آباد منتقل می‌شود.

الله اکبر الله اکبر، لااله الا الله؛ محمد رسول الله؛ علی ولی الله، اذکاری‌ است که جمعیت در مراسم آخرین وداع با سرباز جان بر کف ولایت بلند تکرار می‌کنند.

با خود می‌گویم این جانباز که عمر خود را در راه بندگی و در راه سیدالشهدا (ع) سپری کرده است، چقدر برای ملت ما عزیز است و چه تشییع جنازه‌ای برایش تدارک دیده‌اند؛ پس چرا مردم کوفه عصر روز عاشورا به خاندان رسول‌الله (ص) تسلیت نگفتند و پیکر عزیزترین فرزند زهرا (س) و دیگر شهدا را به حال خود رها کردند.

*وصال یاران

پیکر مطهر سرباز روح‌الله درون مزار قرار می‌گیرد؛ همه بی‌تابند، تلقین خوانده می‌شود و... خداحافظ رزمنده جبهه‌های نبرد.

حاج نادر! حالا که به وصال یاران رسیده‌ای، سلام ما را هم به پاره تنمان شهید محسن بختیاری‌خواه، شهید مهدی بهرامی، شهید اسحاق صابری‌نژاد و شهید حبیب‌الله شرفی برسان.

انتهای پیام/ 72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول