اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل:

رسالت رهروی شهدا ولایت‌پذیری بی‌چون و چرا است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:‌ رهروی راه عزتمند شهدا در حال حاضر تبعیت بی‌چون و چرا از فرمان ولی امر مسلمین است که نباید در این مسیر دچار خطا و اشتباه شویم.

رسالت رهروی شهدا ولایت‌پذیری بی‌چون و چرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت عصر امروز در یادواره شهدای خیبر و بدر در مسجد جامع گرمی اظهار داشت: تمام تلاش جبهه استکبار بر دو محور معطوف شده است تا در آستانه انتخابات با تکیه بر این دو اصل پیوند امت با امام و همچنین نسل جوان با نسل کنونی را بشکند تا به هر نحو ممکن در هویت و اصالت اعتقادی جوانانمان خدشه و خللی به وجود آورد.

وی، بزرگ‌ترین مزیت انقلاب اسلامی را احراز شایستگی‌ها و هویت اصیل دینی و اعتقادی توصیف کرد و ادامه داد: دشمنان ما امروز از هویت انقلابی این جوانان در هراس و نگرانی هستند، چراکه جوانان ما به مانند شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، جوانان عزت‌آفرینی هستند که از دانشگاه سیدالشهدا فارغ‌التحصیل شدند.

خوشبخت خاطرنشان کرد: امروز ادامه‌دهندگان راه شهدای عملیات خیبر و بدر و فرماندهی مقتدر لشکر 31 عاشورا مهدی باکری جوانانی هستند که در سنگر مدرسه و دانشگاه از خون شهدا صیانت کرده و اجازه نمی‌دهند؛ کوچک‌ترین حرکتی زمینه ابتذال اندیشه و انحراف عقیدتی آنها را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تصریح کرد: شهدای ما امروز بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند و به یقین خواسته آنها از ما اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه و مجهز شدن به عنصر بصیرت است تا تهدید و تحریم دشمن بشکند.

وی، توسعه و پیشرفت کشور را حاصل خون هزاران شهید و مجاهدت ایثارگران دلیر توصیف کرد و بیان داشت: نسل امروز در ادامه این راه عزتمند باید بیش از هر زمان دیگر آگاهی و هوشیاری داشته باشد و اجازه ندهد، حرکت‌های تأثیرگذار در باده فراموشی قرار گیرد.

خوشبخت، یکی از رمز و رموز پیروزی و سعادتمندی ملت ایران را در مقطع کنونی شناخت توطئه‌های دشمنان، حفظ وحدت و همدلی حول ولایت فقیه توصیف کرد و یادآور شد: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگر به عناصر پیونددهنده قلب‌ها و رأفت‌افزای دل‌ها و قلوب نیاز دارد، چراکه دیگر فرصتی برای تفرقه و دودستگی وجود ندارد.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: آنهایی که بیش از 34 سال است با حقانیت این ملت سر لجبازی و کینه‌توزی دارند به خوبی واقف هستند که این ملت آبدیده‌تر از آن است که بخواهد در برابر شیطنت آنها از راه بدر شود.

در این مراسم با پخش کلیپ از دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید نظر کریمی گرامی داشته شد و در پاسداشت آنها مداحی صورت گرفت.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول