اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید تاکستان خبر داد

ساماندهی 60 درصدی گلزارهای شهدای تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان از ساماندهی 60 درصدی گلزار‌های شهدای این شهرستان خبر داد.

ساماندهی 60 درصدی گلزارهای شهدای تاکستان

حسین ساروخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه دو هزار و 712 بیمه شده درمان در این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: این تعداد زیر پوشش بیمه‌های طلایی قرار داده شده‌اند.

تحصیل 727 دانشجوی شاهد و ایثارگر در تاکستان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان افزود: همچنین 727 دانشجوی کاردانی تا کارشناسی‌ارشد از فرزندان شاهد و ایثارگر در شهرستان تاکستان وجود داشته که در حال حاضر در دانشگاه‌های غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند.

پرداخت چهار میلیارد ریال هزینه شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر در تاکستان

وی عنوان کرد: طی 9 ماه‌ سال جاری بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه شهریه برای دانشجویان در حال تحصیل به زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: 78 دانش‌آموز طرح شاهد نیز در حال حاضر زیر پوشش بنیاد شهید قرار داشته و طی 9 ماه‌ سال جاری یک‌ میلیارد و 700 میلیون تومان وام قرضه‌الحسنه از طریق صندوق شاهد و همچنین وام بانک ملی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سوی بنیاد شهید این شهرستان به خانواده‌های معزز شهدا پرداخت شده است.

ساروخانی ادامه داد: همچنین 240 میلیون تومان وام از سوی بانک ملی در قالب وام خرید خودرو، تأمین مسکن و خرید کالا پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت وام مسکن برای خرید مسکن توسط بنیاد شهید شهرستان تاکستان تصریح کرد: طی 9 ماه سال جاری 40 فقره وام با سود چهار درصد پرداخت شده است.

60 درصد گلزار‌های شهدای تاکستان ساماندهی شده‌اند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با اشاره به ساماندهی 60 درصدی گلزار‌های شهدای زیرپوشش بنیاد شهید تاکستان بیان کرد: همچنین 250 نفر از والدین و فرزندان شهدا طی 9 ماه امسال به اردوی زیارتی استان‌های قم و مشهد اعزام شده و در بخش‌های ضیاء‌آباد و فارسجین نیز یادواره‌های گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای آن مناطق برگزار شده است.

اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به مکه مکرمه

ساروخانی خاطر نشان کرد: همچنین 52 اعزام به حج عمره و شش اعزام به حجم تمتع در سال جاری از خانواده‌های معزز شهدا توسط بنیاد شهید شهرستان تاکستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/77005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول