اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

مردم ایران ‌‌در مقابل هیچ ستمگری سر خم نمی‌کنند‌

خبرگزاری فارس: معاون امورعمرانی استانداری تهران گفت: مردم ایران مردمی سرافرازند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده‌اند و در مقابل هیچ ستمگری سر خم نمی‌کنند.

مردم ایران ‌‌در مقابل هیچ ستمگری سر خم نمی‌کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری قرچک، محمدرضا محمودی پس از افتتاح پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرستان قرچک در جمع مدیران و مردم این شهرستان در فرهنگسرای شهید ستاری اظهار داشت: دولت به هر آنچه که مردم قرچک خواستار آن بودند پاسخ گفت و خواسته شهرستان شدن مردم این منطقه را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم شهرستان شدن قرچک برای مردم ولایت‌مدار قرچک مایه برکت باشد، اظهار داشت: با همکاری شورای اسلامی شهر قرچک زمینی برای ساخت مصلای نمازجمعه قرچک اختصاص داده شد که امیدواریم عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

محمودی ادامه داد: همه تلاش‌ها و خدمت‌رسانی‌ها به مردم در جهت دستیابی به هدف بزرگ جمهوری اسلامی ایران یعنی ساختن تمدن اسلامی است.

معاون امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه باید سپاسگزار خون شهدا باشیم، گفت: مردم ایران مردمی سرافرازند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده‌اند و در مقابل هیچ ستمگری سر خم نمی‌کنند.

محمودی گفت: ما ملتی نیستیم که اگر سیلی به صورتمان بزنند ساکت بنشینیم و چیزی نگوییم بلکه ما ملتی هستیم که اگر تهدیدمان کردند با تهدید پاسخ خواهیم گفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران یاد گرفته‌اند از نیروی کار،جوانان کشور و تولید ملی استفاده کنند، اظهار داشت: ایران بر قله‌های رفیع عزت خواهد ایستاد همچنان که تاکنون ایستاده است.

محمودی ادامه داد: دو سال است می خواهند ایران را در سوریه شکست دهند اما نتوانستند؛ در لبنان و غزه نیز می‌خواستند ایران را شکست دهند اما نتوانستند.

معاون امور عمرانی استانداری تهران در ادامه با اشاره به عملکرد شهرداری قرچک، گفت: شهرداری قرچک در کارهای اجتماعی و فرهنگی مقام اول استان را کسب کرده و عملکرد خوبی در این زمینه به جا گذاشته است.

وی با اشاره به پروژه‌های شهرداری قرچک که امروز افتتاح شد، افزود: این پروژه‌ها با بیش از 55 میلیارد تومان اعتبار اجرایی شده است.

پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان قرچک امروز با حضور خانواده معظم شهدا، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه قرچک، محمدرضا محمودی معاون امورعمرانی استانداری تهران، سعید اصغری اعلایی مدیرکل بحران استان تهران، رضا ریاحی فرماندار قرچک، و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

با حضور محمدرضا محمودی معاون استاندار تهران، میدان شهید ستاری (تندیس شهید ستاری، المان هواپیما و آبنما)، پارک خانواده، ساختمان اداری شهرداری قرچک، پروژه بهسازی و ایجاد دیوار حفاظتی رودخانه باقرآباد و پارک بانوان افتتاح شد.

افتتاح مرقد مطهر شهدای گمنام و درختکاری و غرس نهال به مناسبت روز درختکاری از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور معاون امورعمرانی استانداری تهران برگزار شد.

همچنین با حضور معاون استاندار تهران پروژه بهسازی و تجهیز فرهنگسرای شهید ستاری و ایستگاه آتش نشانی شهرداری قرچک افتتاح شد.

پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری قرچک که امروز با حضور مهندس محمودی افتتاح شد با هزینه‌ای بالغ بر 55 میلیارد تومان اجرایی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران در حاشیه افتتاح پارک بانوان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از زحمات فرماندار قرچک، شهردار و شورای شهر، گفت: خواسته مردم قرچک در دو بخش عمرانی و تقسیمات کشوری امروز برآورده شده و شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و تاسیس فرمانداری در این شهرستان هستیم.

محمودی افزود: امیدواریم با این اقدامات و تلاش های بیش از پیش مسئولان رضایتمندی مردم بیش از پیش افزایش یابد.

وی با اشاره به وضعیت فضای سبز و پارک‌های شهر قرچک، از مردم استان دعوت کرد تا در ایام تعطیلات نوروز به این شهرستان سفر و از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران اظهار امیدواری کرد که با توجه به شهرستان شدن قرچک، ادارات هرچه سریعتر در این شهرستان مستقر شوند تا به نحو بهتری به مردم خدمات ارایه دهند و پاسخگوی مطالبات آنان باشند.

محمودی تاکید کرد: خدمات ارایه شده در قرچک باید به نحوی باشد که در این شهرستان پایین شهری و بالاشهری نداشته باشیم.

همچنین با حضور معاون استاندار تهران در آموزشگاه شهید تیمسار فلاحی به صورت نمادین تعدادی نهال در این آموزشگاه کاشته شد.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول