اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان:

گام‌های آهنین مردم ایران کاخ مستکبران را به لرزه انداخت

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان اصفهان گفت: گام‌های آهنین مردم ایران کاخ ظلم مستکبران را به لرزه انداخت و آنها را بیش از گذشته از دست‌یابی به اهداف پلید خود ناامید کرد.

گام‌های آهنین مردم ایران کاخ مستکبران را به لرزه انداخت

محسن صرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مردم انقلابی ایران و اصفهان امسال استوارتر و ثابت‌قدم‌تر از گذشته پای در میدان دفاع از انقلاب و ولایت گذاشتند و با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب ایران افزودند.

وی ادامه داد: این حضور پرشور به دشمنان نشان داد که هیچ تنش و تهدیدی نمی‌تواند سبب نگه داشتن مردم ایران در این روز پرشکوه در خانه و عدم حمایت آنها از مبانی والای فکری نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم ایران از زمان آغاز نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور در عرصه‌های مختلف، علاقه وافر خود به انقلاب را نشان دادند و با حضور در راهپیمایی امسال نیز فریاد دفاع از جمهوری اسلامی ایران را پرفروغ‌تر از قبل بر سر ایادی شیطان و آمریکا و اسرائیل  سر دادند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات، پیام‌های متفاوتی برای مسئولان دارد، اضافه کرد: مردم ما با شرکت در این انتخابات دغدغه خدمت‌رسانی دولت و مجلس را اعلام و از اختلاف‌ها نگران بودند و در این مراسم تأکید کردند که ما پشت سر نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت‌فقیه هستیم و از مسئولان نیز برای بیعت و اطاعت از رهبر دعوت کردند.

صرامی تصریح کرد: امروز مردم ایران با وجود تمام تحریم‌ها و سختی‌های اقتصادی با شعارها و بیانیه پایانی مراسم، تکلیف تمام مستکبران را مشخص و اعلام کردند که ما برای نان و آب انقلاب نکردیم.

وی تأکید کرد: مسئولان باید پیام مردم را دریافته و با اتحاد و همدلی در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند و برای هم‌نوعان خود نیز این پیغام را داشتند که باید در صحنه باشیم و همیشه همراه با آرمان‌های امام و شهدا و تفکر والای ولایت مطلقه فقیه باقی بمانیم و در تمام اعصار حرف اول و آخر را برای تمام نظام‌های فکری دنیا داشته باشیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مردم انقلابی و شهیدپرور خمینی‌شهر برای حضور پرشکوه در راهپیمایی امسال یادآور شد: مردم خمینی‌شهر از تمام طوایف و احزاب، بسیجیان، دانشگاهیان، جامعه ورزش و گروه‌های دیگر در این مراسم حضور پرشوری داشتند و هیئت اسب‌سواری خمینی‌شهر نیز در این مراسم به اجرای رژه با اسب پرداختند.

انتهای پیام/63008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول